وقتي كه مي گوييم حفاظ آهني منظور چيست ؟

۱۸ بازديد

وقتي كه مي گوييم حفاظ آهني منظور چيست ؟

تا حالا توجه كرده ايد كه يكي از بهترين و مهم ترين راه هايي كه شما توسط آن ميشود خانه و ساختمان  و شركت خود را محفوظ و با امنيت كنيد استفاده از حفاظ آهني است. اين مدل حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به راحتي هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه انواع مختلف و متمدلي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه حفاظ آهني فقظ يك مدل از آن هاست. ميشه گفت همچنان هم امنيت اين مدل حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بالاتر است.

حفاظ آهني دقيقا چيست؟

وقتي كه ميگيم حفاظ آهني در اصل منظور اين است كه اين مدل حفاظ ها از جنس آهن و فلز هستند. به همين دليل هم بيشتر به آن ها حفاظ آهني گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به حفاظ آهني نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين مدل حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده اند روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع وقتي كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد ميشهيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني آشنا كنيم.

كارايي حفاظ پنجره فرفورژه چيست ؟

وقتي كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است كه حرف اول را مي زند، ميشه گفت كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد و بعضا ميشهيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد. وقتي كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.

گذاشتن حفاظ پنجره فرفورژه چه مزيتي دارد؟

يكي از نكاتي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه علاوه بر اينكه به شما كمك مي كند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست كه همه ي حفاظهايي كه شما از آنها استفاده مي كنيد تنها شكل آهني داشته باشند بلكه ميشهيد با استفاده از انواع مختلف حفاظ پنجره فرفورژه زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه نمونه هاي موجود را بررسي كنيد.

حفاظ پنجره مدرن و نكاتي كه بايد درباره ي آن بدانيد

شايد به طور حتم نصب حفاظ پنجره و همچنين نرده براي بالكن از جمله مهمترين و اصليترين بخش هاي حفظ امنيت است. شما بايد براي استفاده از اين حفاظ ها بهترين مدل آن ها را خريداري كنيد. ميشه گفت نكته اي كه بايد در زمينه انتخاب حفاظ پنجره بدانيد اين است كه اين مدل حفاظ ها براي نماي خارجي اهميت بسيار زيادي دارند و بسيار مهم هستند. در واقع كيفيت و زيبايي دو نكته بسيار مهم در انتخاب اين مدل حفاظ هاست. حفاظ پنجره مدرن هم نكته اي است كه بايد پيش از خريد حفاظ آن را بدانيد.

نصب حفاظ پنجره چگونه است؟

شما بايد بتوانيد انواع جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي بسيار بد و زشت ديده شود. اين مدل جوشكاري ها مهارت هاي بالايي را مي طلبد. نصب حفاظ پنجره ميشهد با حفاظ پنجره مدرن نيز بررسي شود . ساخت اين مدل حفاظ ها از خدماتي است كه توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام مي شود. شما ميشهيد خريد حفاظ پنجره را نيز به صورت آنلاين انجام دهيد. انواع مختلفي از اين حفاظ ها وجود دارد .

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://www.answerpail.com/index.php/user/hefazsaze2

https://disqus.com/by/hefazsaze2/about/

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User_talk:Hefazsaze2

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=hefazsaze2

 

چگونه آسانسور را سرويس كنيم؟

۲۲ بازديد

آسانسور به عنوان وسيله مكانيكي كه دائما مورد استفاده افراد در همه سنين قرار مي گيريد بايد هميشه مورد بازبيني قرارگيرد تا بتوان از سلامت كامل آن اطمينان حاصل كرد؛ از اين رو سرويس و نگهداري آسانسور در مركز آسانسور مانا يك امر مهم و حياتي به حساب مي آيد.

حال سوالاتي پيش مي آيد :

  1. چگونه بايد آسانسور خود را سرويس كنيم؟
  2. سرويس آسانسور به مهارت خاصي نياز دارد يا همه مي توانند سرويس آسانسور خود را انجام دهند؟

در پاسخ به اين سوالات مي توان گفت، براي تعمير و نگهداري هر وسيله اي مكانيكي كه در اطراف خود مي بينيم علاوه بر آشنايي كامل با وسيله و مكاهمم كارد آن شما بايد در زمينه تعمير و نگهداري اين وسايل آموزش كافي در زمينه هايي هم چون چگونه سرويس كردن آسانسور، تعمير آسانسور و قطعات آن و آشنايي با تابلو فرمان ديده باشيد در غير اين صورت افراد با تعمير و نگهداري وسايل به صورت خود سرانه باعث آسيب رساندن به وسايل و در بعضي از موارد حتي باعث آسيب رساندن به خودشان مي شوند.

عواقب ناشي از عدم سرويس دوره اي

  • خرابي در «رزيستور» هاي تابلو فرمان باعث خرابي «درايو» تابلو فرمان مي شود؛ «درايو» يكي از گران قيمت ترين قطعات آسانسور است.
  • كم شدن روغن «موتور گيريبكس» كه تنها با اضافه كردن روغن در سرويس دوره اي مي توان آن را برطرف كرد، باعث خرد شدن كل «موتور گيريبكس» و از از ميان رفتن آن مي شود. هزينه روغن موتور گيربكس كجا هزينه موتور گيربكس كجا!
  • تنظيم نبودن «فنر گاورنر» كه تنها با يك بازرسي و تنظيم مجدد قابل حل است، باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • كثيف بودن و يا وجود گرد و غبار روي «لقمه هاي پاراشوت»-كه تنها با تميز كردن لقمه ها به صورت منظم در هر بازديد سرويس و نگهداري انجام مي شود- باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • بازييني نكردن «سيم بكسل» باعث مي شود كه افراد متوجه خوردگي «سيم بكسل» نشوند؛ خوردگي «سيم بكسل» باعث ليز خوردن «سيم بكسل» و در آخر سقوط آسانسور مي شود.

چگونه مي توان از مناسب بودن خدمات سرويس و نگهداري آسانسور مطمئن شد؟

سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط افرادي صورت گيرد كه در زمان ايجاد خسارت براي آسانسور و يا رخ دادن حادثه پاسخگو باشند، با توجه به اين موضوع مي توان گفت سپردن سرويس نگهداري آسانسور به اشخاصي كه به طور مستقل كار مي كنند يا به اصطلاح سرويسكاران موتوري كاري اشتباه است.

چون تنها راه ارتباط و درسترسي به اين افراد يك شماره همراه است كه با قطع شدن اين شماره دسترسي شما به سرويسكار هم قطع مي شود، سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط شركت هاي آسانسوري معتبر و با عقد قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور https://asansormana.com/   صورت گيرد.

در غير اين صورت در زمان بروز حوادث همه مسئوليت هاي مالي و حقوقي حادثه بر عهده مدير ساختمان خواهد بود، اين عمر حتي در صورت برخورداري آسانسور شما از خدمات بيمه آسانسور هم صادق است چون هيچ يك از شركت هاي بيمه هيچ غرامتي براي آسانسور هايي كه فاقد قرارداد سرويس و نگهداري مي باشند نمي پردازد.

نتيجه گيري

انجام سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهيانه امري مهم و غير قابل انكار است؛ اما اگر سرويس و نگهداري آسانسور توسط ساكنين ساختمان و يا افراد غير متخصص صورت گيرد مي تواند حوادث غير قابل جبراني را به وجود آورد كه جبران خسارت مالي اين حوادث بر عهده ساكنين و مدير ساختمان است. همين حالا براي سرويس آسانسور خود با آسانسور مانا   https://asansormana.com/   تماس بگيريد

آشنايي با دوربين هاي مداربسته پلاك خوان سري ANPR

۲۰ بازديد

آشنايي با دوربين هاي مداربسته پلاك خوان سري ANPR

 

قابليت شمارش يا تشخيص خودكار سوژه يا (Automatic Number Plate Recognition) در بسياري از دوربين مداربسته وجود دارد. و به عنوان يك تكنولوژي كارآمد و متحول كننده در صنعت سيستم هاي نظارتي و امنيتي محسوب مي گردد.
يك از شركت هاي توليدكننده اين دوربين ها شركت هايك ويژن است. با استفاده از تكنولوژي بكاررفته در اين نوع از دوربين ها در كنار نرم افزار مديريت تصاوير iVMS-5200 بسياري از مشكلات ترافيكي، مديريت مكان كسب و كار، پاركينگ هاي بزرگ و ... برطرف مي گردد.
دوربين هاي ANPR دوربين هاي مداربسته اي هستند كه مي توانند به طور اتوماتيك بر رخداد هاي ترافيكي نظارت داشته باشند. از جمله كاربرد هاي مهم آن اين است كه مي توانند پلاك انواع وسايل نقليه را خوانده يا تشخيص دهند.
اين دوربين ها قادرند پلاك خودرو ها را در بين لاين هاي مختلف تشخيص دهند. همچنين از جمله ويژگي هاي مهم آنها امكان تشخيص پلاك خودروها در شرايط آب و هوايي بد يا نور نامساعد است. دوربين هاي ANPR توانايي شناسايي و تشخيص پلاك خودرو را از طريق سيستم تجزيه و تحليل خود داشته و در 4 سري طبقه بندي مي گردند. اطلاعات پس از ثبت توسط دوربين ها به مركز مديريت هوشمند سيستم يا دستگاه ضبط NVR (مجهز به نرم افزار iVMS-5200 ) ارسال مي گردند.

ويژگي هاي اساسي دوربين هاي ANPR

  • هر دوربين ANPR مي تواند سطح جاده ها يا خيابان ها را تا دو لاين پوشش دهد
  • در اين دوربين ها امكان ذخيره اطلاعات و ارائه فهرستي از وسايل نقليه عبوري متخلف وجود دارد
  • دوربين مي تواند به خوبي وضعيت جاده را بررسي كرده و موانع فيزيكي را تشخيص دهد
  • اين دوربين ها مجهز به لنزهاي موتوردار هستند كه امكان زوم كردن از راه دور را فرآهم مي كنند

 

نحوه عملكرد

نحوه عملكرد يك دوربين ANPR اينگونه است كه با عبور يك وسيله نقليه از مقابل يك دوربين ANPR، شماره پلاك آن توسط دوربين تشخيص داده مي شود و سپسص با مراجعه به ديتاي موجوددر نرم افزار كه از پيش در حافظه دوربين قرار داده شده سوابق آن به سرعت مورد بررسي قرار مي گيرد. پس از آن چنانچه تخلفي صورت گرفته باشد افسر پليس بنابر مورد پيش آمده مي تواند وسيله نقليه را متوقف نموده، و پس از بررسي شواهد مربوطه فرد را جريمه نمايد. ديتاي به دست آمده شامل تمامي تصاوير ثبت شده از وسايل نقليه عبوري است كه در دستگاه ضبط ذخيره مي گردد. اين اطلاعات همچنين شامل تمامي خودروهاي عبوري از مقابل دوربين مداربسته مي شود كه شايد تخلفي هم نداشته باشند اما براي بررسي هاي بيشتر اطلاعات آن ها مورد نياز خواهد بود.

كاربردها

در ابتدا بايد خاطر نشان سازيم كه تنها در صورتي كه تنظيمات دوربين بخوبي انجام گيرد، مي توان انتظار بازده بسيار بالا و ايده آلي را از آن داشت. از ديگر عوامل موثر بر عملكرد صحيح اين دوربين ها مي توان به نوع لنزها،روشنايي محيط، زاويه ديد و … اشاره نمود. چنانچه نقصي در هر كدام از موارد بالا وجود داشته باشد مي تواند منجر به كاهش بازده عملكردي دوربين شود. استفاده از دوربين هاي مداربسته ANPR مي تواند به عنوان راهكاري موثر با كارايي بسيار بالا محسوب گردد. از جمله كاربردهاي آن مي توان به :

  • تشخيص و شناسايي پلاك خودروها با قابليت تعيين زمان ورود به محدوده، شماره پلاك، مدل و رنگ وسيله نقليه
  • مديريت اطلاعات به دست آمده از وسيله نقليه شامل مقايسه خودكار، فيلتر ليست سياه، سيستم هشدار (Alarm)
  • جستجوي هوشمند در بين تصاوير
  • امكان بك آپ گيري از اطلاعات
  • امكان برنامه ريزي تاريخ و زمان براي ورود وسايل به پاركينگ هاي مجاز
  • امكان برنامه ريزي تاريخ و زمان براي ورود وسايل به مكان هايي با محدوديت زماني تردد
  • تشخيص بسياري از جرائم و تخلفات از جمله سرقت خودور، يا آسيب رساندن به آن
  • ضبط درگيري هاي بوجود آمده ناشي از تصادفات

 


نكته 1: لازم به ذكر است كه سيستم تشخيص پلاك را مي توان به نحوي تنظيم كرد كه بتواند حتي در سرعت هاي بالا نيز قادر به تشخيص پلاك خودرو ها باشد.
نكته 2: تصاويري دريافت شده از پلاك و ساير مشخصات وسيله نقليه را مي توان به صورت زنده از طريق يك كابل مشاهده نمود و يا به صورت بي سيم به پايگاه داده هاي محلي منتقل و سپس مشاهده نمود.      

نحوه عملكرد دوربين هاي ANPR هايك ويژن

1. سهولت در نصب
يكي از ويژگي هاي دوربين هاي ANPR اين است كه مي توان آنها را بر روي زير ساخت هاي مختلفي نصب نمود. اين زيرساخت مي تواند ميله يا پايه چراغ راهنمايي و يا حتي سقف زيرين پل هوايي باشد. به همين سبب نصب و راه اندازي آن مي تواند در زمان بسيار كوتاهي انجام شود.
2.
تنظيمات ساده و كاربرپسند
تنظيمات و راه اندازي عملكردهاي اين دوربين ها پيچيدگي خاصي نداشته و بسيار آسان است. به نحوي كه حتي با استفاده از راهنماي نصب موجود در كاتالوگ آن قابل انجام است. بعلاوه با استفاده از يك رابط گرافيكي كاربر پسند (GUI) مي توان اين دوربين ها را به راحتي از راه دور كنترل نمود.
3.
عملكرد اتوماتيك پس از طي مراحل نصب، با روشن كردن سيستم، دوربين به طور اتوماتيك شروع به جستجوي سوژه ها در اطراف خود مي كند. سنسور دوربين ابتدا شرايط نور و روشنايي را بررسي كرده(شب و روز) و كيفيت تصوير را مطابق با آن تنظيم مي كند. چنانچه سطح نور در زير آستانه روشنايي استاندارد قرار داشته باشد به حالت شب يا Night Mode تغيير مي يابد. همچنين در صورتي كه دوربين در معرض دستكاري هاي عمدي قرار گيرد سنسورهاي تشخيص حركت در دوربين سريعا سيستم آلارم را فعال مي كنند(Tamper Detection). همچنين در صورتي كه كيفيت پلاك خواني بر اثر عوامل مختلف به پايين تر از سطح استاندارد برسد سيستم آلارم فعال مي شود.
4.
قابليت انتخاب حالات مختلف دوربين اين دوربين ها را بر طبق در دو حالت اصلي تنظيم مي شوند: حالت اول: دوربين به طور خودكار هر خودرويي را كه وارد ميدان ديد آن مي شود ثبت مي كند. حالت دوم: بنابر تنظيمات تنها وسايل نقليه ي خاص و تعريف شده اي توسط سنسور خارجي دوربين تشخيص داده مي شوند. به اين ترتيب، تا دو لاين در جاده در يك جهت يا در دو جهت مخالف پوشش داده مي شود.

ويژگي ها و ساير عملكرد هاي دوربين هاي ANPR

 

 

 

 

نصب آسانسور وسط راه پله

۲۰ بازديد

يكي از مشكلات نصب آسانسور در چشم پله كور كردن نورگير راه پله است از اين رو اين روز ها طراحان ساختمان فضاي مناسب تري را براي نصب آسانسور در نظر مي گيرند. اكنون قصد داريم در اين مقاله با كمك آسانسور مانا اطلاعاتي درباره نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور در اختيار شما مي گذاريم.

نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور

اين روز ها نصب آسانسور در چشم پله در ساختمان هايي مشاهده مي شود كه قديمي مي باشند و ساكنين آن ها به علل متعددي تصميم به نصب آسانسور گرفته اند.

در گذشته الزامي براي نصب آسانسور در ساختمان ها وجود نداشت به همين علت بسياري از ساختمان هاي بلند مرتبه قديمي وجود دارند كه فاقد سيستم آسانسور مي باشند اما اكنون با توجه به مقررات ملي ساختمان نصب آسانسور در ساختمان هاي ? طبقه به بالا الزامي است.

اكنون علاقه افراد به خريد و اجازه ساختمان هاي مجهز به آسانسور رفته به همين علت ساختمان هاي قديمي براي رفع اين مشكل با هماهنگي همه ساكنين اقدام به نصب آسانسور مي كنند و از آن جايي كه در گذشته فضايي براي نصب آسانسور در اين ساختمان ها در نظر نگرفته شده است در صورت امكان و داشتن شرايط، آسانسور را در چشم پله نصب مي كنند.

شرايط نصب آسانسور در چشم پله

شرايط نصب آسانسور در وسط راه پله ها، و يا همان نصب آسانسور در چشم پله با قوانين نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور يكي است و اين شرايط عبارت اند از:

  • مقاومت سازه بايد پيش از نصب آسانسور توسط متخصصين معتمد شهرداري بررسي و ارزيابي شود.
  • حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور ???cm*100cm و ???cm*145cm است از اينرو در فضاي كوچكتر همچون ???cm*120cm مجاز نيست.
  • همه كارهاي بنايي ساختمان بر عهده كارفرما است.
  • نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي نياز به اخذ مجوز نصب از شهرداري براي دريافت پايانكار است و البته ساختمان هايي كه داراي پايان كار مي باشند نيازي به اخذ مجوز ندارند.
  • از ديگر الزامات نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي، دريافت تاييديه استاندارد آسانسور و مجوز نصب است. اگر اينكار انجام نشود امكان دارد كه تحت پوشش بيمه هاي حوادث قرار نگيرند و امكان دارد به زمان فروش ساختمان به مالك به مشكل روبرو شود.

چه نوع آسانسوري براي نصب در چشم پله مناسب است؟

آسانسور هيدروليك كششي و يا هم ليفت بهترين گزينه براي نصب آسانسور  https://asansormana.com/   در چشم پله ساختمان هاي قديمي است. چون در بالابر ها و يا هم ليفت نيازي به صرف هزينه هايي اضافي همچون حفر چاه و يا چاله آسانسور نيست.

اما اگر از آسانسور هاي هيدروليك استفاده مي كنيد بايد بدانيد كه اين آسانسور نياز به حفر چاه آسانسور به عمق ? متر، استفاده از پمپ و روغن و مخزن روغن است و در بالابرهاي هيدروليكي به علت قرار گرفتن جك در زير زمين اگر روغن نشت كند مشكلات زيادي به بار مي آورد و همينطور در استفاده طولاني و مداوم از بالابر هيدروليكي حرارت روغن زياد شده و حركت بالابر را دچار مشكل مي كند.

هزينه نصب سيستم آسانسور در چشم پله

براي هزينه نصب آسانسور در وسط راه پله متاسفانه هيچ قانون و تبصره اي موجود نيست و صرفا بايد با همكاري ساكنين اين مساله رفع شود بعضي به توافق مي رسند و هزينه آسانسور را ميان تعداد واحد هاي ساختمان تقسيم مي كنند اما بعضي طبق قاعده زير عمل مي كنند :

  • ساكنين طبقه دوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه اول پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه سوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه دوم پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه چهارم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه سوم پرداخت كند.

براي نصب آسانسور همين حالا به وب سايت آسانسور  مانا مراجعه كنيد و از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت با ما تماس بگيريد.

 

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

۲۲ بازديد

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

وقتي شركتي را براي نصب سايبان انتخاب مي كنيد ، دانستن نحوه تشخيص يك سايبان خوش ساخت و با دوام و طولاني مدت از سايه بان با كيفيت كمتر مي تواند مفيد باشد. از اين گذشته ، همه نصب كننده هاي سايبان از توليد كنندگان يكسان استفاده نمي كنند ، بنابراين ضروري است بدانيد اگر مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه نصب سايبان شما براي سالهاي آينده دوام مي آورد ، به دنبال چه چيزي باشيد.

 

در اينجا چند سوال وجود دارد كه ممكن است بخواهيد قبل از نصب سايبان بپرسيد:

 

    سايبان چه نوع پارچه اي دارد؟

        از نظر دوام ، پارچه سايبان مهم است. پارچه ها معمولاً از يكي از دو ماده ، الياف طبيعي يا الياف مصنوعي بافته مي شوند. پارچه هايي كه از الياف مصنوعي بافته شده اند - مانند اكريليك - دوام بيشتري نسبت به پارچه هاي بافته شده از الياف طبيعي - مانند پنبه - دارند ، زيرا در برابر رشد كپك و كپك مقاومت مي كنند.

    براي رنگ آميزي پارچه از چه روشي استفاده مي شود؟

        برخي از پارچه ها بافته مي شوند و سپس با لايه رنگ آميزي رنگ آميزي مي شوند. اين ايده آل نيست زيرا وقتي در معرض عناصر قرار بگيريد ، لايه رنگ مي تواند محو ، پوست كنده و اجرا شود. راه ديگر رنگ آميزي سايبان ، رنگ آميزي الياف قبل از بافتن آنها در خود پارچه است. به اين ترتيب ، سايبان تا انتها رنگ آميزي مي شود ، بنابراين نيازي به نگراني در مورد محو شدن ، لايه برداري يا دويدن رنگ ها نخواهيد داشت.

    فريم سايبان چقدر محكم است؟

        چه سايبان شما ثابت باشد و چه جمع شود ، نصب آن در نماي بيروني خانه شما دائمي خواهد بود. براي اطمينان از مقاومت در برابر عناصر ، ضروري است كه قاب سايبان از فلز محكم ساخته شده باشد.

sayehban.co

از سال 1981 پيشرو در توليد سايبان هاي متحرك سفارشي بوده است. اگر به دنبال شركتي هستيد كه خدمات استثنايي نصب سايبان را ارائه مي دهد ، همين امروز با ما تماس بگيريد و يكي از نمايندگان ما خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع :

http://labboos.royablog.ir/post/181/%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%83%D9%88%D9%84%D8%B1+

http://darpanahekhoda.royablog.ir/post/167/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%8A+%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%88+%D9%82%D9%8A%D9%85%D8%AA+%D8%A2%D9%86

 

https://matchguaranty.com/activity/p/398341/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4472135/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97962/

https://www.launchora.com/story/1628593143--0

https://all4webs.com/piepimple5/158715751740157615751606-17051?10586=42697

https://app.box.com/s/uywlrwpyy3goo25c8a5fypmnm23r332d

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803689//

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس

۳۲ بازديد

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DA%98.jpg

كليد و پريز مدل ارس جديدترين و يكي از آخرين مدل كليد پريز هاي توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز هاي مدل ارس با طراحي بي نظير و جديد در سال 2021 به بازار عرضه گرديد.

در ساخت كليد پريز مدل اَرس از مكانيزم جديد برليان كه به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند استفاده شده است. اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشود .

شركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل اَرس با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%87-%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ارس اين ميباشد كه كليد و پريز مدل ارس همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند.

تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز ارس در رنگ و شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

انواع كليد و پريز ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D8%AF%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DA%.jpg

كليد و پريز مدل ارس داراي طرح هاي متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز ارس به شرح زير ميباشد :

ارس سفيد:

كليد و پريز ارس سفيد با طراحي مدرن، سادگي و محيط شيك و خاصي را براي شما به ارمغان مي‌آورد كه البته بايد توجه داشت در كنار اين زيبايي داراي مكانيزم بسيار با كيفيتي ميباشد. قاب رويه كليد پريز ارس سفيد به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشدكليد پريز مدل ارس سفيد داراي قيمت بسيار مناسب و ارزان قيمت ميباشد.

ارس طرح متال :

جنس قاب رويه مدل ارس طرح متال از پلي كربنات ميباشد كه توسط آلياژ هاي خاصي روكش و آبكاري شده است و با رنگ براق حس فلز رو براي مصرف كننده تداعي ميكند و همانگونه كه از اسم اين مدل مشخص هست فقط طرح متال ميباشد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگارس مشكي طلايي و ارس طرح متال سيلور براق توليد ميگردد.

بي شك اين مدل از لاكچري ترين مدل كليد پريز هاي توليد شده تا به امروز ميباشدارس مشكي طلايي رو هم مي‌توان در دسته كليد وپريز كلاسيك قرار داد و هم در دسته كليد پريز هاي لوكس و مدرن.

توجه داشته باشيد در اين مدل كليد و پريز ها مي‌توان از مكانيزم هاي اَهرمي نيز استفاده كرد كه زيبايي دو چنداني به اين محصول خواهد داد و با اينكه اين مدل به تازگي به مرحله توليد رسيده است ولي جاي خودش را در ميان مشكل پسندان باز كرده است.

تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشدكليد و پريز ارس با ظاهري زيبا و جذاب مي تواند گزينه بسيار مناسبي جهت ساختمان هاي لوكس و مدرن امروزي باشد. با استفاده از اين مدل كليد پريز اعتبار و زيبايي خاصي به محيط خود افزوده خواهيد كرد.

خريد و قيمت كليد پريز مدل ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل ارس سفيد و ارس مشكي طلايي و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و خريد خودتون رو به صورت آنلاين انجام دهيد.

 

 

دوره آموزش طراحي لباس

۲۲ بازديد

دوره آموزش طراحي لباس

 

آموزش طراحي لباس  مواد مورد نياز خود را براي طراحي مد لباس تهيه كنيد. يك مداد سربي سفت و خشك را انتخاب كنيد. مداد H بهترين گزينه در طراحي است، چرا كه اين مداد بسيار كم رنگ و سبك است و قابليت پاك شوندگي بسيار بالايي دارد و مي توان با آن علامت هاي ناقص و اشتباه را هنگام طراحي به آساني پاك كرد. علت ديگري كه اين مداد ها طرفداران زيادي دارند اين است كه آن ها را با مواد خاصي مي سازند و اين ويژگي آن ها را براي مواردي مانند طراحي پركاربرد مي كند، چرا كه هنگام طراحي كاغذ را سوراخ نمي كنند، باعث فرورفتگي در كاغذ نمي شوند، هيچ ردي روي آن باقي نمي گذارند و كاغذ را خراب نمي كنند. اين ويژگي به خصوص هنگام اضافه كردن رنگ به تصوير به خوبي حس مي شود. يك پاك كن با كيفيت و كاغذ ضخيم از جمله وسايل ضروري طراحان حرفه اي است، پس اگر مي خواهيد طراحي شما حرفه اي به نظر برسد، از اين وسايل نيز غافل نشويد

آموزش طراحي لباس ، طراحي مد لباس شكلي از هنر است كه به ساخت لباس و اكسسوري هاي (لوازم جانبي) ديگر اختصاص دارد. داشتن ايده و ايجاد خلاقيت، يكي از مهم ترين ابزار بخش هنري است كه سبب طراحي يك لباس جديد مي شود. در دنياي مد، طرح هاي جديد، قبل از برش و دوختن به شكل طرح هاي دستي (طرح هاي اوليه) ارائه مي شوند. ابتدا يك الگو از شكل كلي مدل را به عنوان پايه طرح بكشيد، بسياري از طراحان مد، صدها الگو را تمرين مي كنند تا بتوانند موقعيت مورد نظرشان را خلق كنند.

 

بيشتر بخوانيد: براي طراحي لباس از كجا شروع كنم؟

 

طراحي مد لباس

آغاز طراحي مد لباس

1. طراحي خود را شروع كنيد

.

https://www.shopmode.fashion/

كلاس طراحي لباس ،اگر شما مداد مناسبي در دسترس نداريد، مي توانيد با يك مداد شماره 2 طرحتان را بكشيد؛ فقط توجه داشته باشيد كه به جاي فشار دادن زياد مداد روي كاغذ، علائم سطحي و سبكي را ايجاد كنيد. با فشار زياد قلم روي كاغذ به هيچ عنوان توصيه نمي شود، چرا كه در صورت خطا نمي توانيد علائم كشيده شده را به خوبي پاك كنيد. همچنين براي نشان دادن طرح هاي لباس خود به وسايل رنگي مانند جوهر و يا رنگ ها نيز نياز داريد.

 

مد لباس

طراحي مد لباس

2. به ژست هاي مختلف الگو در طراحي مد لباس توجه كنيد

كلاس طراحي لباس  به ژست هاي مختلف الگو خود فكر كنيد و بهترين تصميم را بگيريد. مدل طراحي شما توسط الگو بايد طوري رسم شود تا طرحتان را به بهترين شكل ممكن نشان دهد و طراحي شما را خاص و حرفه اي جلوه دهد. مي توانيد مدل راه رفتن، نشستن، خم شدن و يا حالت هاي ديگر را طوري طراحي كنيد تا تمام قسمت هاي مدلتان به خوبي نمايش داده شود. الگوهاي مختلف را تمرين و امتحان كنيد، بايد ژست هاي مختلف را در حالت هاي مختلف براي لباس ها و سنين مختلف در نظر بگيريد. به عنوان يك فرد مبتدي ممكن است بخواهيد با رايج ترين ژست ها طرحتان را شروع كنيد. يكي از اين طرح هاي ساده، يك مدلي را نشان مي دهد كه روي سكوي نمايش مدل ها، ايستاده و يا در حال حركت است. اين يكي از ساده ترين الگوها است كه به شما اين امكان را مي دهد تا جزئيات و تمام زواياي طرحتان را به بهترين نحو نشان دهيد.

طراحي مد لباس

3. روش هاي مختلف براي ايجاد الگو در طراحي مد لباس

كلاس طراحي لباس  روش هاي متفاوتي را براي ايجاد الگوها در نظر بگيريد. خيلي خوب و حرفه اي است كه الگو مدل ها را خودتان بكشيد، چرا كه اين امكان را به شما مي دهد تا يك مدل را با نسبت هاي دقيق مورد دلخواه خود طراحي كنيد، اما اگر مي خواهيد اين مرحله از كار را خودتان انجام ندهيد، ميانبرهايي وجود دارد تا مستقيم به الگو هاي لباس دسترسي پيدا كنيد.

 

آموزش طراحي لباس لازم نيست كه يك چهره واقع گرايانه را ترسيم كنيد، اما ارائه دادن يك نقاشي سفيد براي نمايش دادن تصاوير انواع لباس، دامن، بلوز، اكسسوري و ساير خلاقيت هاي شما ضروري است. اضافه كردن جزئياتي مانند رنگ، چين هاي لباس، درزها و دكمه ها به زنده شدن ايده هاي شما كمك مي كنند و طرح اوليه شما را به واقعيت تبديل مي كنند.

 

كلاس طراحي لباس  از آن جايي كه مي خواهيد طراحي مد لباس خود را طوري نمايش دهيد تا حرفه اي و جذاب به نظر برسند، بسيار اهميت دارد كه الگوها را دقيق، متناسب و به طرز ماهرانه اي ترسيم كنيد تا مانند طراحان حرفه اي به نظر برسيد و بتوانيد مدل خود را به وضوح به نمايش بگذاريد. همان طور كه پيش از اين نيز اشاره شد بسياري از طراحان براي به دست آوردن مهارت كافي و تكميل توانايي خود بارها و بارها تمرين مي كنند، پس شماهم نبايد با چند بار تمرين كردن دلسرد شويد، آنقدر تمرين كنيد تا مهارت لازم را پيدا كنيد.

خط تعادل بايد يك خط عمودي مستقيم باشيد، حتي اگر مي خواهيد مدل در موقعيتي به جايي تكيه داده باشد. به عنوان مثال اگر مي خواهيد مدلي طراحي كنيد كه كمي به سمت چپ متمايل شده است، باز هم بايد يك خط تعادل مستقيم و عمودي در وسط صفحه رسم كنيد، به اين صورت كه خط بايد از بالاي سر مدل تا زميني كه روي آن قرار دارد گسترش يابد.

 

دوره طراحي لباس توجه داشته باشيد كه هنگام طراحي لباس ، لازم نيست كه به خلق يك مدل متناسب بپردازيد؛ چرا كه اين لباس است كه به نمايش گذاشته مي شود و مورد نقد و بررسي قرار مي گيرد، بنابراين مهارت شما در طراحي چهره اهميتي ندارد. در مورد ايجاد يك مدل دقيق و بي نقص و اضافه كردن جزئيات به چهره مدل خود بيش از حد نگران نباشيد و روي مسائل مهم تمركز كنيد تا بتوانيد در نهايت لباسي زيبا و جذاب را به نمايش بگذاريد.

 

طراحي مد لباس

2. ابتدا از طراحي لگن شروع كنيد

آموزشگاه طراحي لباس ابتدا طراحي ناحيه لگن را شروع كنيد. در زير وسط خط تعادل، دقيقا جايي كه لگن به طور طبيعي روي بدن قرار مي گيرد، مربعي با اضلاع مساوي رسم كنيد. اندازه مربع را با توجه به گسترده بودن مدل خود انتخاب كنيد. يك مدل لاغرتر از مربع كوچكتري نسبت به يك مدل بزرگتر برخوردار است.

 

ابتدا ژست مورد نظر خود را انتخاب كنيد و بر اساس طرحتان، مربع لگن را به سمت چپ و يا راست متمايل كنيد. به عنوان مثال اگر مي خواهيد مدلتان به سمت چپ متمايل باشد، بايد مربع لگن را كمي به سمت چپ بچرخانيد و اگر مي خواهيد يك مدل ايستاده معمولي داشته باشيد، كافي است مربع را بدون هيچ زاويه كجي و به صورت قائم رسم كنيد.

 

 

شما مي توانيد الگو را به صورت آنلاين دانلود كنيد، جايي كه الگوهاي مختلف در طيف وسيعي از اشكال و اندازه ها وجود دارند، براي مثال مي توانيد يك الگو به شكل يك كودك، يك مرد، يك زن ريزه اندام و يا … را دانلود كنيد.

 

آموزش طراحي لباس و يا مي توانيد با كپي كردن طرح كلي يك مدل از آگهي مجله و يا تصاوير ديگر، يك الگو درست كنيد. كافي است يك تكه كاغذ رديابي (كاغذ پوستي- نوعي كاغذ براي كشيدن الگو) را روي مدلي كه دوست داريد قرار دهيد و به آرامي يك طرح كلي ايجاد كنيد.

 

رسم يك الگو در طراحي مد لباس

1. ترسيم خط تراز

آموزش طراحي لباس خط تراز (تعادل) را رسم كنيد. اين اولين خط در طرح شماست و بايد در رسم آن دقت كنيد، خط تراز مركز ثقل مدل شما را نشان مي دهد. آن را از بالاي سر تا نوك انگشتتان، در امتداد ستون فقرات خود بكشيد. حال براي نشان دادن سر، يك بيضي بكشيد. اين پايه و اساس الگو شماست و از اين طريق مي توان يك نقشه دقيق و متناسب را طراحي كرد. شما مي توانيد الگو را به عنوان اسكلت مدل فرض كنيد. در نتيجه طرح اصلي خود را خلق كنيد و در مورد آنچه مي خواهيد ايجاد كنيد فكر كنيد.

 

 

درب فرفورژه باغ (ورودي)

۲۰ بازديد

درب فرفورژه باغ (ورودي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب فرفورژه باغ (ورودي)

ساخت درب فرفورژه باغ (ورودي) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب فرفورژه باغ (ورودي) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب فرفورژه باغ (ورودي) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب فرفورژه باغ (ورودي)

البته انواع درب فرفورژه باغ (ورودي) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب فرفورژه باغ (ورودي) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

هرآنچه بايد از حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم  بدانيد

همانطور كه ميدانيد، درب و پنجره ساختمان براي ورود نور خورشيد و همچنين هواي تازه به داخل خانه ساخته مي شوند. شما هم به طور قطع دوست نداريد كه در يك خانه تاريك و متروك و بدون هيچ پنجره اي زندگي كنيد. مشكل اينجاست كه اين نوع پنجره ها اما به سارق ها اجازه مي دهند كه راهي به داخل خانه ي شما پيدا كنند. اگر شما هم ميخواهيد با خيالي آسوده و با آرامش در خانه خود زندگي كنيد، استفاده از حفاظ پنجره آهني براي شما ضروري است. به خصوص در پنجره هايي كه در طبقه اول وجود دارند شما بايد از قفل و حفاظ هاي بسياري استفاده كنيد. در اين بينف حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن دقت كنيد.

حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم و نكاتي كه بايد بدانيد!

شايد به طور حتم نصب حفاظ پنجره و همچنين نرده براي بالكن از جمله مهمترين بخش هاي حفظ امنيت است. شما بايد براي استفاده از اين حفاظ ها بهترين نوع آن ها را خريداري كنيد. البته نكته اي كه بايد در زمينه انتخاب حفاظ پنجره بدانيد اين است كه اين نوع حفاظ ها براي نماي بيروني اهميت بسيار زيادي دارند و بسيار مهم هستند. در واقع زيبايي و كيفيت آن دو نكته بسيار مهم در انتخاب اين نوع حفاظ هاست. حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم هم نكته اي است كه بايد پيش از خريد حفاظ آن را بدانيد.

نصب حفاظ پنجره چگونه است؟

شما بايد بتوانيد انواع جوش هاي آرگوني  , آلومنيومي و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب نرده حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي ناجور بد فرم ديده شود. اين نوع جوشكاري ها مهارت هاي بسياري را مي طلبد. نصب حفاظ پنجره ميتواند با حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم نيز بررسي شود.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

مشكلات تلويزيون ال جي كه مي تواند هزينه بر باشد!

۲۹ بازديد

مشكلات تلويزيون ال جي كه مي تواند هزينه بر باشد!

تلويزيون ال اي دي و ال سي دي ال جي در اينچ هاي ميان رده، در دو سايز اختصاصي ال جي يعني ?? و ?? توليد مي شوند و در بخش مدل كد، عبارت با اينچ تلويزيون شروع مي شود و در پي آن سري ساخت و ورژن توليد قيد مي شود. براي نمونه ??LN5420 تلويزيون ال اي دي الجي در سايز ?? اينچ و از سري LN است.

در ميان انبوه توليدات ال جي در طي چند سال گذشته مواردي از ضعف در طراحي و توليد ديده مي شود كه سري LN و ضعفي كه در بخش Back Light آن وجود دارد از معروفترين اين نمونه هاست كه بعلت استفاده از LED هاي بي كيفيت در مدت كوتاهي دچار نقص شده و مصرف كننده را راهي تعميرگاه تلويزيون مي كند. تعمير بكلايت تلويزيون ال جي يكي از مشكلات شناخته شده در بين كارشناسان تلويزيون در طي چند سال گذشته شده است.

روشن و خاموش شدن متوالي تلويزيون ال جي

در اين حالت تلويزيون روشن شده و بعد از نمايش لوگوي ال جي مجدد خاموش مي شود كه در اصطلاح تعمير تلويزيون به اين حالت reboot شدن گفته مي شود. در اين حالت معمولا مين برد تلويزيون دچار نقص شده و راه حل تعمير تلويزيون از تعويض نرم افزار تا تعويض كامل برد را شامل مي شود. اين مشكل در بسياري از مدل هاي تلويزيون ال اي دي ال جي مثل سري LB و LED و LED ديده مي شود.

قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي در حاليكه صدا دارد:

اين مشكل بيشتر در سري LN و مخصوصا مدل هاي بدون ضمانت و اصطلاحا بانه اي ديده مي شود و مشكل در بخش بك لايت تلويزيون و يك ضعف كارخانه اي است كه با تعمير بكلايت تلويزيون و اصلاحاتي كه روي تلويزيون شما انجام خواهد شد درصد احتمال مشكل بسيار كم مي شود.

تلويزيون خود به خود خاموش شد:

اين مشكل بيشتر به علت نوسان برق است و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند احتمال مشكل در برد مين هم هست كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل صورت مي گيرد. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم به دليل مشكل تلويزيون هاي ورودي كه به آن ها متصل مي شود باعث از كار افتادن مين برد تلويزيون مي شود كه در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود.

مشكل تلويزيون هاي ال جي به مدل ??LN5420 و ??LN5420:

تلويزيون هاي سري LN بيشتر در بخش پاور و بك لايت دچار مشكل مي شوند به اين صورت كه صدا دارند ولي تصوير ندارند كه مشكل در منزل و محل شما برطرف و به مدت يك ماه ضمانت مي شود. اين مدل كه مشكل بك لايت در آن ها متداول است نياز به تغيراتي روي بردهاست كه اشكال برطرف شود و مشكل تكرار نشود.

تلويزيون در حالت HDMI تصوير ندارد

مشكل اين سري از تلويزيون ها بيشتر در بخش بك لايت تلويزيون است كه تعمير بك لايت تلويزيون در محل مشتري صورت مي گيرد.اين سري از تلويزيون ها كه داراي ريسيور مي باشند در بعضي موارد دچار مشكل بخش حافظه مي شوند و بعد از هر بار خاموش و روشن شدن تلويزيون بايد تنظيمات تكرار شود. تعمير با ضمانت يك ماهه صورت مي گيرد.

تلويزيون خود به خود خاموش مي شود:

اين مشكل بيشتر به علت نوسان برق است و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند احتمال مشكل در برد مين هم هست كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل صورت مي گيرد. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم به دليل مشكل تلويزيون هاي ورودي كه به آن ها متصل مي شود باعث از كار افتادن مين برد تلويزيون مي شود كه در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود.

تلويزيون زمان كار كردن هنگ مي كند و خاموش و روشن مي شود:

هنگ كردن تلويزيون بيشتر مربوط به برد مين است. مشكل برد مين ال اي دي ال جي قابل تعمير است كه در منزل صورت مي گيرد و برد تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم در بيشتر موارد تعمير مي شوند.