هفته ۳۰ بارداری، علائم و باید و نبایدهای این هفته

۴ بازديد

 



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

هفته ۳۰ بارداری، علائم و باید و نبایدهای این هفته

موسسه مشاوره کنکور نوتروفیل

۳ بازديد

 موسسه مشاوره کنکور نوتروفیل

 

 

شاید تا بحال اسم موسسه نوتروفیل https://notruphil.com/  به گوشتان خورده باشد ، موسسه ای که با هدف ارتقای فعالیت های مشاوره ای  در کشور از ۱۸ سال قبل فعالیت خود را شروع کرد و با تلاش پیوسته روز به روز بزرگتر شد و مشاورین کاربلد بیشتری را به جمع خود اضافه کرد تا به اینجایی که هم اکنون هست رسید .

 

نوتروفیل همراه شما در مسیر پر از چالش کنکور و امتحانات خواهد بود و به راحتی میتوانید تمامی برنامه ریزی ها ، رفع اشکالات مشاوره ای ، پاسخ دهی به سوالات مختلف و ... را به مشاورین موسسه نوتروفیل بسپارید و خود تنها بر روی درس خواندن تمرکز کنید و خیالتان راحت باشد که یک مشاور مجرب هر روز به عملکرد شما نظارت دارد.

 

اگر موفقیت درکنکور را قهرمانی در رقابت های المپیک و دانش آموزان یا فارغ التحصیلانی که قصد کنکور دادن دارند را ورزشکاران شرکت کننده در المپیک فرض کنیم ، مشاور قطعا در این چرخه نقش یک مربی ورزشکار را خواهد داشت و همانطور که موفقیت در المپیک برای یک ورزشکار بدون داشتن مربی غیر عادی و البته بسیار دشوار به نظر می رسد ، موفقیت در کنکور نیز بدون همراه داشتن یک مشاور مسئولیت پذیر امری به شدت سخت است .

 

 

نوتروفیل همراه هر شب تو !

 

قطعا وجود یک مشاور دلسوز اما در مواقع مورد نیاز جدی که به شدت به عملکرد دانش آموز در هر شب نظارت کند و به قول معروف بتواند مو را از ماست بیرون بکشد ، هر دانش آموزی را در طول روز وادار می‌کند تا بتواند بهترین عملکرد خود را ارائه دهد .

اگر مشکلی در نحوه مطالعه دروس مختلف داشته آن را با مشاور در میان بگذارد یا اگر در آن روز عملکردی بالاتر یا پایین تر از سطح انتظار داشته به تبع آن مشاور برای او پاداش یا تنبیه در نظر بگیرد !

 

 

تماس های تلفنی رو جدی بگیر !

 

مسلما چت کردن‌ هرگز نمی‌تواند آن ارتباطی را که تماس تلفنی بین ۲ نفر برقرار می‌کند را تکرار کند ! به همین خاطر تماس های تلفنی منظم هفتگی مشاورین نوتروفیل فرصتی ایده آل برای مطرح کردن سوالات مشاوره ای خود می باشد همچنین در تماس های تلفنی مشاور مسیر کنکور و برنامه های آینده ای که برای شما دارد را با شما در میان خواهد گذاشت .

 

 

کارگاه های مشاوره ای _ انگیزشی

 

با انتخاب طرح های نوتروجت یا هر کدوم از طرح های نوتروفلای میتوانید هر هفته در کارگاه های مشاوره ای انگیزشی که به بسیاری از سوالات شما جواب می‌دهد و انگیزه شما را برای یک هفته تامین می‌کند شرکت کنید .

 

 

معرفی طرح های تیم نوتروفیل :

 

نوتروجامپ

برنامه دهی هفتگی ، چک شبانه گزارش کار، پاسخ به سوالات مشاوره ای ، یک تماس هفتگی ، شرکت در آزمونک های آنلاین ، حضور در پنل رقابتی

 

نوتروفلای

 

اگر دوست دارید علاوه بر آپشن های طرح نوتروجامپ یک تماس هفتگی بیشتر یا حضور در آزمون های پایان هفته که کاملا برای شما شخصی سازی شده است به علاوه حضور در کارگاه های تیم را تجربه کنید این طرح برای شما مناسب تر است .

 

نوتروجت

 

اگر کسی دوست داشته باشد که تمام آپشن های طرح های قبلی را همزمان با هم داشته باشد این گزینه بهترین است . یعنی داشتن همزمان ۲ تماس تلفنی هفتگی، حضور در آزمون ها و البته کارگاه های مشاوره ای علاوه بر تمامی آپشن های طرح نوتروجامپ

 

منبع : نوتروفیل   https://notruphil.com/

 

چرا باید ادویه بخوریم؟

۷ بازديد

چرا باید ادویه بخوریم؟

 

 

ادویه‌ها بخشی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ غذایی بشر هستند. از زمان‌های قدیم، مردم از ادویه‌ها برای طعم‌دار کردن غذاها، بهبود سلامتی و حتی اهداف مذهبی استفاده می‌کردند. امروزه، ادویه‌ها همچنان نقش مهمی در آشپزی در سراسر جهان ایفا می‌کنند و همچنین به  مکمل‌های غذایی و داروهای گیاهی محبوب هستند.

 

در این مقاله، به بررسی دلایلی می‌پردازیم که چرا باید ادویه بخوریم. ما به مزایای سلامتی، طعم و ارزش فرهنگی ادویه‌ها خواهیم پرداخت.

 

 اول: ادویه‌ها برای سلامتی مفید هستند

 

ادویه‌ها سرشار از مواد مغذی هستند که برای سلامتی ضروری هستند. آنها منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که می‌توانند به محافظت از بدن در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک کنند. رادیکال‌های آزاد ترکیباتی هستند که می‌توانند به سلول‌ها آسیب برسانند و خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند سرطان، بیماری قلبی و دیابت را افزایش دهند.

 

علاوه بر آنتی‌اکسیدان‌ها، ادویه‌ها حاوی مواد مغذی دیگری مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر نیز هستند. به  مثال، فلفل سیاه سرشار از ویتامین C و پتاسیم است. دارچین منبع خوبی از فیبر و منگنز است. و زردچوبه حاوی کورکومین، یک ترکیب آنتی‌اکسیدانی قدرتمند است.

 

برخی از مزایای سلامتی ادویه‌ها عبارتند از:

https://clck.ru/36yhNs

https://v.gd/VjUQxo

 کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند سرطان، بیماری قلبی و دیابت

 تقویت سیستم ایمنی بدن

 کاهش التهاب

 بهبود سلامت گوارش

 افزایش انرژی

 بهبود خلق و خو

 

 دوم: ادویه‌ها طعم غذا را بهبود می‌بخشند

 

ادویه‌ها راهی عالی برای افزودن طعم و عمق به غذاها هستند. آنها می‌توانند به ایجاد یک طعم پیچیده و خوشمزه کمک کنند که غذا را لذت‌بخش‌تر کند.

 

ادویه‌ها می‌توانند طیف گسترده‌ای از طعم‌ها را ارائه دهند، از طعم‌های تند و گرم گرفته تا طعم‌های شیرین و ترش. آنها همچنین می‌توانند برای ایجاد طعم‌های جدید و منحصر به فرد ترکیب شوند.

 

چند نمونه از نحوه استفاده از ادویه‌ها برای بهبود طعم غذاها عبارتند از:

 

 افزودن فلفل سیاه یا پودر سیر به سوپ یا خورشت

 افزودن دارچین یا زنجبیل به نان یا کیک

 افزودن زردچوبه یا پودر کاری به برنج یا مرغ

 

 سوم: ادویه‌ها ارزش فرهنگی دارند

 

ادویه‌ها نقش مهمی در فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان ایفا می‌کنند. آنها اغلب در مراسم مذهبی و آیینی استفاده می‌شوند و همچنین می‌توانند به  نمادهای خوش شانسی یا فراوانی دیده شوند.

 

در برخی فرهنگ‌ها، ادویه‌ها به  هدیه ارزشمندی تلقی می‌شوند. آنها اغلب در مراسم عروسی یا سایر رویدادهای خاص مبادله می‌شوند.

 

چند نمونه از ارزش فرهنگی ادویه‌ها عبارتند از:

 

 در فرهنگ هند، ادویه‌ها به طور سنتی برای افزودن طعم و عطر به غذاها و همچنین برای اهداف دارویی استفاده می‌شوند.

 در فرهنگ چین، ادویه‌ها اغلب در مراسم مذهبی و آیینی استفاده می‌شوند.

 در فرهنگ یونان، ادویه‌ها به  نمادهای خوش شانسی یا فراوانی دیده می‌شوند.

 

 چهارم: ادویه‌ها مقرون به صرفه هستند

 

ادویه‌ها معمولاً نسبت به سایر مواد غذایی مانند گوشت، ماهی یا سبزیجات مقرون به صرفه‌تر هستند. این بدان معناست که آنها می‌توانند راهی عالی برای افزودن طعم و مواد مغذی به رژیم غذایی بدون صرف هزینه زیاد باشند.

 

چند نمونه از ادویه‌های مقرون به صرفه عبارتند از:

 

 فلفل سیاه

 دارچین

 زنجبیل

 پودر سیر

 پودر کاری

 

نتیجه گیری:

 

ادویه‌ها مزایای متعددی برای سلامتی، طعم و ارزش فرهنگی دارند. آنها راهی عالی برای افزودن طعم و مواد مغذی به

 

https://visual.ly/users/jemimamariyah3/portfolio

https://www.wikidot.com/user:info/jemimamariyah3

https://speakerdeck.com/jemimamariyah3

https://slides.com/jemimamariyah3

https://500px.com/p/jemimamariyah3?view=photos

https://logopond.com/JemimaMariyah3/profile/648787/?filter=&page=

https://qiita.com/JemimaMariyah3

https://8tracks.com/jemimamariyah3

https://creators.audiomack.com/jemimamariyah3

https://list.ly/jemimamariyah3/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/FCzlEB

https://letterboxd.com/JemimaMariyah3/

https://www.mapleprimes.com/users/JemimaMariyah3

https://www.intensedebate.com/people/JemimaMariyah3

https://www.f6s.com/jemima-mariyah

http://qooh.me/JemimaMariyah3

https://www.divephotoguide.com/user/JemimaMariyah3

https://gab.com/JemimaMariyah3

https://active.popsugar.com/@JemimaMariyah3/profile

 

تولید کننده ی درب های آهنی

۶ بازديد

تولید کننده ی درب های آهنی

 

ساخت درب حیاط ویلایی پارکینگی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است.

در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند. که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد. در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب پارکینگ از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است.

اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب ویلایی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

انواع درب سی ان سی ( لیزری )

 

همانطور که مطلع هستید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب آهنی برش لیزری ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

ساخت و تولید سایبان سقف پارکینگ و سایبان حیاط

 

ساخت و تولید سردرب حیاط ویلایی امروزه توسعه بسیار گسترده ای یافته اند. تولیدکنندگان

به علت ویژگی های منحصر به فرد سایبان سقف پارکینگ درب لیزری رو به تولید عمده آن ها آورده اند . تا در صورتی

که بخواهید از یک سایبان با تکنولوژی بروز دنیا به منظور نورگیر بودن یا ایجاد سایبان برای باران و برف و مصارف مختلف استفاده نمایید،

بتوانید با رفتن در دفترهای تولیدی آن ها تنوع طرح های جدید سایبان حیاط ویلایی را مشاهده کرده . به منظور خرید آن ها با کارشناسان مشورت های لازم را صورت داده . و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن نهایت بهره و استفاده ببرید را ببرید.

نکته قابل توجهی که باید توجه کنید :

ذکر این مسئله است که معمولا سازه های فلزی این نوع از سایبان ها به صورت شیبدار یا قوسی می باشد .

 

سایبان سر درب ورودی خانه مسکونی

 

ورق های نشکن و ضد ضربه سایبان فرفورژه سقف سردرب حیاط برابر اشعه ماوراء بنفش از خود استقامت بسیار بالایی را نشان می دهند.

که این ویژگی های منحصر بفرد لحظه تولید و ساخت این مدل از سایبان های سر درب رعایت می گردند. ساخت و طراحی این گونه از سایبان ها به گونه ای بوده است . که بسیار زخیم بوده و میزان بسیار کمی از نور را از خود عبور می دهند. پوشش طراحی شده در سایبان سر درب فرفورژه نیز خیال شما را تا سالیان سال آسوده

خاطر نگه می دارد. چرا که دوام و ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشند.

این گونه از سایبان ها از استحکام و ایمنی بسیار بالایی بهره مند هستند.

آمارها خود نمایانگر این مسئله است که مقاومت ضربه ای سایبان سر درب ۲۵۰ برابر شیشه می باشد و از ضخامت بسیار بالایی بهره مند می باشد.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب انلاین