بزرگترين تغيير صنعت امنيت از سال 2010 تاكنون

۴۲ بازديد

بزرگترين تغيير صنعت امنيت از سال 2010 تاكنون

ده سال براي بسياري از موضوعات ممكن است زمان طولاني به حساب  آيد، اما به نظر مي رسد در دنياي امنيت ده سال به مانند يك لحظه از گذر زمان باشد. چرا كه تغييرات در بازار امنيت طي يك دهه گذشته تحولات شگرفي داشته است. در اين مطلب برخي از اين تغييرات را با هم بررسيم ميكنيم. به نظر شما بزرگترين تغيير صنعت امنيت در دهه 2010-2020 چه بوده است؟

اولين موضوعي كه شايد تنها مختص به صنعت حفاظت تصويري و بازار امنيت نباشد، بحث ورود زنان به اين بازار است. موضوع ورود زنان به بازارهاي مختلف يكي از تغييرات دهه گذشته به حساب مي آيد ، زنان مجبور شده اند كارهاي زيادي را براي اثبات خود در بازارهايي كه بيشتر در اختيار مردان بوده است انجام دهند. اين امر از نظر تاريخي يك كار چالش برانگيز بوده است و عموما با مقاومت هاي زيادي نيز روبرو مي شود اما امروز اين كار با سهولت بيشتري انجام مي شود. در دهه گذشته ، ما شاهد اين موضوع بوده ايم كه صنعت امنيت با اجراي برنامه هاي توانمندسازي زنان گام هاي بلندي براي حضور بيشتر زنان برداشته است.بايد بپذيريم كه جهان امروز ما خيلي سريع تغيير مي كند تا يك ديدگاه برابري طلبانه ميان مرد و زن ايجاد شود.

بيشتر بخوانيد: دوربين مداربسته   هايك ويژن     

تغيير بزرگ ديگر در صنعت امنيت طي دهه گذشته پيشرفت سريع اينترنت اشيا بوده است. براي توضيح اين موضوع، بايد به اواخر پاييز سال 2006 برگرديم. در آن سالها موج فراگير شدن تلفن هاي همراه و استفاده از اينترنت تازه شروع شده بود. امروز هوشمند سازي تمام جوانب زندگي روزمره و همچنين ارتباط ميان وسايل مختلف هوشمند از جمله پروژه هاي بزرگ دولت ها به حساب مي آيد. نياز به بررسي آماري آنچنان شايد براي توافق بر سر تحولات اينترنتي نباشد. كاملا واضح است كه اينترنت در 10 سال اخير تمام زندگي كل انسان ها را بر روي اين كره خاكي تغيير داده است. اينترنت اشيا هنوز پتانسيل هايي دارد كه مي تواند در ده سال آينده هوش از سر همه عاشقان تكنولوژي ببرد.

بياييد اين موضوع را كمي بيشتر باز كنيم. تغييرات در دنياي امنيت بسيار زياد است اما ادغام بي وقفه دنياي آفلاين و آنلاين احتمالاً بيشترين تأثير را از نظر فناوري و رفتار بر بازار امنيت داشته است. از نظر فناوري، يكپارچه سازي آنلاين انقلابي كامل در سيستم هاي امنيتي ايجاد كرده است. با اينترنت اشيا مي بينيم كه امنيت فيزيكي و منطقه اي كاملاً يكپارچه شده است و در نهايت، اين احتمالاً به يكي از مولفه هاي اصلي شبكه هاي فناوري بسيار گسترده تر و فراگير تبديل خواهد شد. از نظر فروش، اين تغييرات باعث شده است كه كاربران نهايي (و كل مصرف كنندگان) در مورد فناوري مورد نظر خود و قيمتي كه حاضرند براي آن بپردازند آگاهي بيشتري داشته باشند. به نوبه خود، اين امر باعث تغيير رفتار در افرادي شده است كه فن آوري و خدمات امنيتي را تأمين مي كنند.

گسترش فناوري هاي ابري و چالش شبكه هاي اجتماعي

اعتقاد بسياري از كارشناسان حوزه امنيت تصويري اين است كه ما هنوز در ميان بزرگترين تغيير دهه گذشته هستيم: سيستم هاي ابري در استفاده و كاربردهاي امنيتي و تجاري يكي از مهمترين تكنولوژي هايي است كه هنوز به تكامل انتهايي خود نرسيده است. ابتكارات مبتني بر فناوري هاي ابري طي 10 سال گذشته به طور قابل توجهي بالغ شده اند و برخي بر اين باور هستند كه اين تكنولوژي رمز موفقيت آينده اين صنعت است زيرا عناصر سنتي نصب در آينده را به شكل قابل توجهي تغيير مي دهد. ما به عنوان مردم عادي، بيشتر از آنچه كه فكر مي كنيم از فناوري ابري استفاده مي كنيم. از طريق استفاده از رسانه هاي اجتماعي، بانكداري، به اشتراك گذاري عكس، ذخيره سازي و غيره.

بنابراين در يك نگاه ديگر مي توان گفت كه بزرگترين تغيير در صنعت امنيت در دهه اخير افزايش محبوبيت رسانه هاي اجتماعي است. طبق آمارهاي خبرگزاري هاي جهان تا سال 2019 تعداد كاربران شبكه هاي اجتماعي به 2.82B رسيده است اين رقم در سال 2010 تنها 0.97B بوده است. از ديدگاه امنيت، اين يك تأثير خوب  و البته با مخاطرات خاص خود است. چرا كه از نگاه مثبت و خوب اين تحول نتايجي مانند گزارش حوادث ،دريافت نكاتي از مردم، امكان تعامل با عموم مردم  و حتي استفاده از اين فضا براي پيدا كردن افراد گمشده را در بر دارد اما همين فضا نكاتي منفي مانند انتشار اخبار جعلي، از بين رفتن حريم خصوصي، شكايات خدمات مشتري و همچنين جاسوسي سايبري، زورگويي و جعل هويت را نيز با خود به همراه آورده است.

بنابراين گسترش شبكه هاي اجتماعي از منظر كلي تجارت مي تواند براي بازاريابي بسيار ارزشمند باشد ، اما در مورد حوادث امنيتي مي تواند بدترين دشمن صنعت حفاظت امنيتي نيز به حساب آيد.

نكته پاياني

قرن بيست و يكم تا اينجا كه تنها دو دهه از آن را گذرانده ايم با تحولات عظيمي در تمام حوزه هاي علمي و فناوري زندگي بشر را متحول كرده است. اين قطار همچنان در حركت است و پيش بيني هاي علمي براي بيست سال آينده مي تواند دگرگوني هاي بيشتري نيز براي زندگي ما ايجاد كند. در صنعت حفاظت تصويري، تكنولوژي هاي هوش مصنوعي و هم چنين دوربين مداربسته  تشخيص چهره مي تواند هم مفيد جلوه كند و هم به شكل فيلم هاي علمي تخيلي به شدت خطرناك باشد. بنابراين ذهن خود را باز نگه داريد تا از تكنولوژي هايي كه در آينده نزديك با آن روبرو مي شويد دچار شوك نشويد!!

بيشتر بخوانيد: نصب دوربين مدار بسته   

 

 

خواص معجزه آساي عسل طبيعي فوراورا گرين

۳۸ بازديد

خواص معجزه آساي عسل طبيعي فوراورا گرين

زنبورها طبيعتي پركار ، گنجينه اي طلايي و واقعي دارند. اين زنبورها نه تنها اكسير كهربا و شيرين توليد مي كنند ، بلكه مي توانند مجموعه اي از تركيبات ارزشمند را در اختيار ما قرار دهند. تمام محصولات طبيعي زنبور عسل مكمل ايده آلي براي گياهان آلوئه ورا هستند.

 

برخي از خواص عسل طبيعي عبارتند از:

به رفع رفلاكس معده كمك كنيد

مشكلات گوارشي مانند زخم معده را بهبود ببخشيد

با عفونت هاي قارچي و باكتري هاي مضر مبارزه كنيد

پيشگيري از سرطان

سيستم ايمني بدن را تقويت كنيد و انرژي بدن را تأمين كنيد

بهبود حافظه

مشكلات پوستي از جمله سوختگي را بهبود مي بخشد

عسل تجسم شگفت انگيزي است كه از دايناسور بودن به آن اشاره كرديد ، با قندها و ديگر مواد تشكيل دهنده عسل آشنا شويد. ما همچنين اين مقاله را به يكي از س yourالات شما از جمله "عسل چيست؟" بياييد با خواندن عسل خواص آن را ايجاد كنيم.

 

در زبان فارسي از عسل براي عسل استفاده مي شود و در انگليسي "Hani" ("عسل" عسل را ماده با ارزشي براي ساختن مي داند و همچنين خواص عسل آنقدر قديمي است كه شما از آن براي بسياري از بيماري ها استفاده نمي كنيد).

 

عسل طبيعي چيست؟

 

مراحل توليد عسل:

عسل يك تركيب قند غليظ و محلول در آب است كه براي توليد يك كيلوگرم عسل ، زنبور عسل بايد هزاران بار روي گلها بنشيند و شهد گلها را در كيسه داخلي خود جمع كند. به گونه اي كه زنبور عسل ، شهيد شيرين را از گلها جمع كرده و ساختار آن را تغيير داده و آنها را به محلول غليظ تبديل مي كند. زنبور عسل شهد گياهان را جمع مي كند و به طور موقت آن را در لانه هاي عسلي خود نگه مي دارد و در هر پرواز براي جمع آوري شهد ، حدود 40 ميلي متر شهد به كندو مي برد. هنگامي كه زنبور عسل بازگشت و شهد را به كندو حمل كرد ، شما كمي آب شهد را به شكلي كم جذب مي كنيد و از تمام مواد موثره استفاده مي كنيد و مواد اوليه را يك قند ترجيح پادشاه تجزيه مي كنيد و به شهادت مي افزاييد. كارگر مزرعه شهد را در سلول مي گذارد و براي جمع آوري گلها برمي گردد. هنوز ثابت نشده است كه زنبور عسل باعث شده است كه پس از پاك شدن شب ، دوباره از انبارهاي سلول ظهور كند و به سلول بازگردد. هر بار مقداري دياستاز به شهادت اضافه مي كنيد و كمي آب شهد اضافي را به كمك دو طرف لانه زنبوري جذب مي كند. اين فرآيند تا زماني كه شهد غليظ شده و به عسل تبديل شود تكرار مي شود.

 

 

 

عسل در اسلام:

در قرآن سوره اي به نام نحل يا همان زنبور وجود دارد كه در آن به ايجاد زنبور اشاره شده و مكان عسل در قرآن ذكر شده است.

 

"و پروردگارت به زنبورهاي عسل وحي داده است كه آنها بلافاصله پس از تمام محصولات بخار از خانه هاي خود در كنار كوهها و برخي از درختان و داربست هاي ديگر استفاده مي كنند و از راه حلهاي پروردگارت پيروي مي كنند." "سپس ، از درون شكم آن ، شهادتيني كه شما را با رنگ هاي مختلف بيرون مي كشد. در آن ، براي مردم بيمار است. در واقع ، در اين زندگي ، زنبورها براي مردم هستند ، كه نشان دهنده فكر قدرت قدرت است "

https://www.forevergreen.ir/honey-products

 

 

 

دانشگاه پاولوف

۳۷ بازديد

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

امروز ميخواهيم نگاهي به يكي از بهترين دانشگاه هاي روسيه در زمينه تحصيلات عاليه داشته باشيم يعني دانشگاه پاولوف روسيه . اين دانشگاه كه در ماه سپتامبر سال 1897 تاسيس شده است، يك موسسه وقف شده براي تحصيلات عاليه عمومي ميباشد كه واقع شده در محيط شهري كلان شهر بزرگ سن پترزبورگ ( كه حدود پنج ميليون نفر جمعيت دارد) است.

اين دانشگاه يك سنت قديمي و پر افتخار در تربيت دانشجويان روسي و بين المللي دارد. بيش تر از 35000 فيزيك دان از اين  دانشگاه فارق التحصيل شده اند. از زمان آغاز برنامه قبول دانش جويان بين المللي در 1947 ، بيشتر از 3500 فارق التحصيل بين المللي از بيش از 50 كشور در سراسر جهان موجود است. در حال حاضر نيز پنج هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل ميباشند.

 در ابتدا اين دانشگاه به عنوان موسسه پزشكي براي زنان تاسيس شد كه در ابتدا فقط زنان را به عنوان دانشجو ميپذيرفت ولي امروزه مردان هم ميتوانند در اين دانشگاه تحصيل كنند . اين اولين موسسه در روسيه و اروپا بود كه براي زنان فرصتي فراهم ميكرد تا به تحصيلات عاليه بپردازند.

اين دانشگاه در 1936 نام اولين موسسه پزشكي را به افتخار برنده جايزه نوبل، ايوان پاولو را بر خود گذاشت. در سال 1994 اين موسسه به عنوان دانشگاه پزشكي شناخته شد و نام دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ را دريافت كرد. اين دانشگاه تنها دانشگاهي است كه درمانگاهي پلي كلينيك در محدوده خود دارد كه سالگرد 180 سالگي اين درمانگاه  را در سال 2015 جشن گرفت. اين دانشگاه به طور قابل توجهي به رشد علم پزشكي و خدمات بهداشتي در روسيه كمك كرده است.

دانشكده ها و كاركنان

اين دانشگاه داراي 112 گروه آموزشي تقسيم شده در يازده دانشكده ميباشد كه شامل دانشكده هاي پزشكي، دندانپزشكي، پزشكي ورزشي، فرهنگ تطبيقي تربيت بدني، اطفال، روانشناسي باليني، دانشجوهاي خارجي، مدرسه تحصيلات عاليه پرستاري، تحصيلات پس از فارق التحصيلي، تحصيلات پيش دانشگاهي ميباشد. اين دانشگاه نرخ خوبي از كارمندان دانشكده خوب آموزش ديده شده و بسيار تحصيل كرده مجهز به تكنولوژي مدرن فراهم ميكند. هم چنين به حد كافي اعضاي غير متخصص فراهم ميكند تا محيطي خود آموز براي دانشجويان فراهم آورد.

ny1s_x2.jpg

روش تدريس

در اين دانشگاه تدريس به زبان انگليسي انجام ميشود و اين دانشگاه معتقد به روش تدريس تطبيقي منحصر به فرد است كه مبتني بر تركيبي از بهترين سنت هاي آموزشي پزشكي روسيه با روش هاي سيستم آموزش غربي است. اين دانشگاه به عنوان محلي براي آموزش متخصصين در سراسر دنيا شناخته شده است. آموزش در اين دانشگاه مبتني بر مفهوم سيستم چند مرحله اي تربيت متخصصين در برنامه هاي داراي مرحله هاي متفاوت آموزش پزشكي است. موارد موجود شامل تربيت آموزش دانشگاهي، تربيت در برنامه هاي تحصيلات عاليه و هم چنين شامل تربيت پس از فارق التحصيلي دكتر ها ميباشد.

 

هزينه تحصيل در روسيه

 

شهريه دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ بسيار به صرفه و اقتصادي ميباشد كه در جدول زير ميتوانيد آنرا مشاهده كنيد.

دانشگاه پاولوف روسيه

شهريه سالانه

هزينه هتل دانشجويي سالانه

هزينه كل سالانه

كل هزينه شش سال

شهريه دانشگاه به دلار

4500 دلار

600 دلار

5100 دلار

30600 دلار

قيمت به تومان(حدودي)

116ميليون

15.5 ميليون

131.5 ميليون

790 ميليون براي 6 سال

دوره هاي مقدماتي ده ماهه

2500 دلار

600 دلار

3100 دلار

80 ميليون تومان

 

پرديس دانشگاه

پرديس دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پترزبورگ درقسمت مركزي شهر در يك فضاي سبز كه شامل رنگ هاي سبز بهاري و رنگ هاي زرد پاييزي ميباشد و مسافتي حدود 40 هزار متر مربع را در بر ميگيرد. در محدوده آن 50 ساختمان زيبا با معماري شگفت انگيز وجود دارد.

نحوه ثبت نام و قبولي در دانشگاه

اگر ميخواهيد در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ ثبت نام كنيد، پس بايد در امتحان ورودي ملي واجد شرايط بودن( ان اي اي تي) ثبت نام كنيد. ولي بايد اين را به خاطر بسپاريد كه فقط لازم است در امتحان قبول شويد. قبولي در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ بر اساس يك دوره مشاوره و رشد آموزشي است. به دانشجويان توصيه ميشود نكات گفته شده را بخوانند تا از رد شدن در امان باشند. به شما يك فرم درخواست داده ميشود تا دانشكده موردنظر خود را انتخاب كنيد. وقتي نامه پيشنهاد را دريافت كرديد، براي استفاده هاي بعدي آن را پيش خود نگه داريد. سپس بايد شهريه ورود به دانشگاه يا كالج را بپردازيد. پس از پرداخت هزينه دانشگاه براي ورود به دانشگاه پاولوف بايد براي ويزا اقدام كنيد. يك ويزا براي تحصيل در دانشگاه پزشكي پاولوف روسيه دريافت كنيد. و حالا يك پرواز با هواپيما به روسيه براي خود رزرو كنيد.

مدارك مورد نياز

قبل از درخواست براي ورود به دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه پزشكي سن پترزبورگ فراموش نكنيد كه مدارك زير را با خود همراه داشته باشيد:

پاسپورت ( با حداقل 18 ماه اعتبار)

مدرك 10 ام و برگه مهر

مدرك 12 ام و برگه مهر

مدرك تولد

10 قطعه عكس به اندازه مناسب پاسپورت

نامه دعوت رسمي از دانشگاه پاولوف

تاييد تمام مدارك توسط وزارت امور خارجه كشورتان

قانوني شدن تمام مدارك توسط سفارت روسيه

هزينه هاي ويزا

رسيد بانكي پرداخت هزينه اولين سال تحصيلي

مدارك تست ايدز

مزاياي تحصيل در روسيه

عدم وجود آزمون ورودي براي ورود به دانشگاه ( فقط آزمون نيت

موسسات

موسسه تحقيقات نفرولوژي

موسسه تحقيقات پالمونولوژي

موسسه يادبود رايزا گورباچوا براي آنكولوژي و هماتولوژي و ترنسپلنت كودكان

موسسه جراحي صورت و تحقيقات دندانپزشكي ماكسيلو

موسسه فارماكولوژي والدمن

موسسه قلب وعروق

مراكز تحقيقي

مركز تحقيقي علمي

مركز پزشكي

مركز تحقيق منطقه اي ناركولوژي و سايكوفارماكولوژي

مركز علمي و روش شناسي پزشكي مولكولي فدراسيون روسيه

مركز فاز هاي اوليه آزمايشات كلينيكي

 

 

 

ناوداني چيست؟

۴۰ بازديد

نماي باز با سطح مقطع U ، كه در صنعت بسيار مفيد است  ناوداني صنعتي است. فقط به دو شكل ساده و مشبك توليد مي شود كه از يك سطح افقي با دو بال عمودي تشكيل شده است. در صنعت ، بيشتر انواع گريل ها استفاده مي شود كه از گالوانيزه گرم استفاده مي كنند. در اين مقاله قصد داريم انواع صنعت و روشهاي توليد آن را مورد بحث قرار دهيم.

 

ناوداني چيست؟

يك نوع صنعتي از اين محصول بسيار پركاربرد از سايز 8 تا 16 وجود دارد كه اندازه مخصوص خود را توليد مي كند. همانطور كه گفته شد ، در دو نوع ساده و مشبك موجود است. نوعي ورق گرم توليد مي شود كه بيشتر براي ساخت پل هاي بزرگ و پالايشگاه استفاده مي شود. همچنين نوع مشبك آن از ورق گالوانيزه گرم استفاده مي شود كه مانند قفسه هاي استيل و غيره مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

قيمت ناوداني

نوع صنعتي آن داراي انواع مختلفي از جمله فولاد ، گالوانيزه ، آلومينيوم و ... است كه با توجه به نياز و كاربرد خود مصرف مي كند. لازم به ذكر است كه نوع گالوانيزه ضد زنگ است و در مواردي كه احتمال خوردگي وجود دارد و زنگ زدگي بهترين گزينه براي استفاده است. همانطور كه گفته شد ، در اندازه هاي بين 8 تا 16 توليد مي شود كه ارتفاع آن از 30 تا 400 متغير است. بيشتر در صنعت ساخت و ساز براي ساخت قاب و استفاده اساسي.

 

ناوداني صنعتي سبك و سنگين چيست؟

اولين موضوعي كه بايد در هنگام استفاده از اين محصول مورد توجه قرار گيرد اين است كه آيا پروژه بايد سبك باشد يا سنگين. و براي يك انتخاب دقيق تر و بهتر ، بايد در مورد برنامه و نحوه قيمت گذاري بدانيد ، و .. اجازه دهيد به طور خلاصه نوع سبك و سنگين را بررسي كنيم:

 

چه نوع سبكي است؟

هنگامي كه وزن محصول كمتر از آنچه در جدول استاندارد بين المللي Stall آمده است ، نوعي سبك است و اين وزن بر قيمت آن تأثير مي گذارد. با اين حال ، عوامل ديگري نيز در تعيين قيمت آن نقش دارند ، بنابراين استفاده از آن را ادامه دهيد.

 

نوع سنگين چيست؟

از طرف ديگر نوع سنگين آن است كه ابعاد و اندازه هاي آن كاملا مطابق با جدول فوق باشد. فولاد سنگين در بيشتر كارخانه هاي ايران مانند شكسته يزد ، كارخانه مشهد و ... توسط مهندسان و طراحان توليد و به بازار عرضه مي شود

داربست فلزي چيست و چگونه اجرا مي شود

۴۶ بازديد

داربست فلزي داربست نقاب نما يك سازه چوبي يا فلزي موقتي است كه براي دسترسي به مناطق دشوار در هنگام ساخت يا تعمير ساختمان ها و ساير سازه ها استفاده مي شود. داربست هاي ساخته شده از ميله هاي فلزي و چوبي گاهي به عنوان تكيه گاه برخي سازه هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گيرند. داربست به مهارت هاي خاصي نياز دارد ، زيرا در صورت فروپاشي داربست خطر مرگ بسيار زياد است. داربست هاي فلزي معمولاً به صورت لوله ها و شكل ها و بست هاي 6 متري ، 3 متري تشكيل مي شوند. يكي از ويژگي هاي يك داربست خوب وجود فاصله مناسب از بدنه است كه معمولاً 30 سانتي متر است در بعضي موارد بسته به نوع كار انجام شده بر روي بدنه با دستور سازنده يا معمار و مهندسين ، فاصله ها كاهش يا افزايش مي يابد.

 

انواع داربست فلزي

 

داربست مثلثي: اين نوع داربست از قاب هاي مثلثي تشكيل شده است داربست چيست  كه به صورت نر و ماده به يكديگر متصل مي شوند و در قالب دال يا تير و همچنين پل استفاده مي شوند. قاب هاي اين نوع داربست ها در سه نوع 0.5 ، 0.75 و 1 متري توليد مي شوند كه با قرار دادن پل هاي قابل تنظيم در بالاي اين داربست ها ، براي هر ارتفاعي قابل تنظيم هستند. عرض قابهاي داربست مثلثي 120 سانتي متر است كه مي تواند داراي مقاطع مثلثي يا مربع افقي باشد.

 

 بيشترين تماشا

شرايط و ضوابط فروش 7 محصول ايران خودرو اعلام شده است

فروش KMK كرمان موتور امروز + جدول

خبر خوب براي تساوي حقوق بازنشستگي

آيا طرح ملي مسكن شكست خورده است؟

هزينه تلفن همراه سامسونگ چقدر است؟

مزاياي استفاده از داربست مثلثي به شرح زير است: 1. سهولت و سرعت هنگام باز و بسته شدن و عدم نياز به كليد براي بستن اتصالات / 2. بار بسيار زياد در قالب صفحات بتني به دليل وجود عناصر مورب ثابت / 3. بدون نياز كارگر ماهر داربست و مونتاژ قطعات توسط يك كارگر معمولي

 

داربست با چكش ستاره اي

 

اين نوع داربست از پايه هاي عمودي و درپوش هاي افقي در اندازه هاي مختلف تشكيل شده است. پايه هاي اين نوع داربست ها در طول 3 ، 2.5 ، 1.5 ، 1 و 1.5 متر توليد مي شوند و با قرار دادن جك هاي قابل تنظيم در بالا و جك هاي قابل تنظيم ، مي توانند براي هر اختلاف در ارتفاع و سطح تنظيم شوند. در پايين داربست. . نصب ايستگاههاي افقي روي پايه هاي داربست با ضربه چكش به راحتي امكان پذير است و اتصال پايه هاي داربست با مهره داربست نقاب نما و سنجاق به يكديگر امكان پذير است.

 

مزاياي استفاده از داربست چكش به شرح زير است: 1. سهولت و سرعت باز و بسته شدن و عدم نياز به كليد براي بستن اتصالات / 2. قابل گسترش در طرح و در ارتفاع نامحدود و نه / 3. لازم است براكت در ارتفاعات / 4. مي تواند براي داربست در نماي ساختمان ها يا پالايشگاه ها و غيره استفاده شود. / 5. بار زياد در قالب دال بتني /. قطعات / قابل استفاده در قالب براي سقف هاي طاق دار و هم سطح / 9. داربست چكش ستاره داراي نقاط مشترك و تفاوت هايي با داربست چكش كاسه اي است. / سرعت مونتاژ و جداسازي قطعات اين نوع داربست بسيار سريعتر از انواع ديگر داربست است.

 

داربست با چكش فنجان: اين نوع داربست از پايه هاي عمودي و درپوش هاي افقي در اندازه هاي مختلف تشكيل شده است. پايه هاي اين نوع داربست ها با طول هاي 3 ، 2،4 ، 1،8 ، 1/2 ، 0،6 متر و با قرار دادن جك هاي قابل تنظيم در قسمت فوقاني و پايه جك هاي قابل تنظيم در قسمت پايين داربست براي هر ارتفاع و تفاوت در تراز بودن قابل تنظيم است. نصب ايستگاههاي افقي روي پايه هاي داربست با ضربه چكش به راحتي امكان پذير است و اتصال پايه هاي داربست با مهره و سنجاق به يكديگر امكان پذير است.

 

از مزاياي استفاده از داربست چكش مي توان به موارد زير اشاره كرد: 1. سهولت و سرعت هنگام باز و بسته شدن و نيازي به آچار براي بستن اتصالات نيست / 2. قابل گسترش در داربست نقاب نما طرح و در ارتفاع نامحدود است و نه / 3. براكت لازم است. قد بلند 4 مي تواند براي داربست در نماي ساختمان ها يا تاسيسات پالايشگاه و غيره استفاده شود. / .5 بار زياد در قالب دال بتني /. 6. نيازي به كارگران ماهر در زمينه داربست و مونتاژ قطعات توسط يك كارگر ساده نيست /. قابل استفاده در قالب سقف هاي طاق دار و هم سطح / *. داربست هاي داربست شباهت ها و تفاوت هايي با داربست هاي چكش كاسه اي دارند.

 

قيمت لوازم جانبي داربست

 

در ليست زير قيمت لوازم جانبي داربست را مشاهده مي كنيد از جمله: كانكتور 17 سانتي متري ، هسته داربست ، گيره تك پيچ ، گيره H ، گيره چرخان ، گيره داربست سنگين ، كوپلينگ 20 سانتي متري ، گيره داربست

 

پيوندها ، مارك: ايران بست ، Bost Steel ، توليدكنندگان فولاد و ديگران. با توجه به درخواست شما در دسترس هستند دريافت سفارشات و فروش انواع لوازم داربستي ، تجهيزات و اتصالات مانند گيره چهار پيچ سبك و سنگين ، كوپلينگ ، مهره ، گيره چرخان ، گيره H از مارك هاي مختلف به شرط اصلي بودن مارك. انواع تجهيزات داربست با مارك هايي مانند توليد كنندگان ايران بست ، فولاد بست و استيل توليد و عرضه مي شود

 

كتري قوري جديد و شيك و ارزان در انواع مختلف

۳۰ بازديد

كتري قوري جديد و شيك و ارزان در انواع مختلف

 

اگر به دنبال كتري و قوري جديد و شيك و با قيمت ارزان هستيد اين آگهي را از دست ندهيد.

ست كتري و قوري هاي استيل، رنگي، چيني و ... با قيمت هاي مختلف

arg2_m2.jpg

بهترين مارك كتري و قوري تركيه، بورس كتري و قوري در تهران، قوري و كتري ارزان، قيمت كتري استيل 3 ليتري، كتري ارزان قيمت، كتري استيل، كتري استيل كوچك، كتري قوري جديد و شيك، كتري قوري يونيك با قيمت، كتري و قوري رنگي، كتري و قوري كركماز، كتري و قوري چي بخرم

 

كسب درآمد از طراحي جواهرات

۳۸ بازديد

كسب درآمد

80z7_11.jpg

جديدترين دوره كسب درآمد در منزل

 

تدريس و پشتيباني:

استوديو طراحي سالار پورايماني

 
من سالار پورايماني هستم و اين متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بيش از 12 سال هست كه طراحي جواهرات انجام مي دهم. من در اين صفحه به شما كمك مي كنم كه تنها با داشتن يك لب تاب بتوانيد كسب درآمد كنيد. اين پروسه آموزشي تنها 30 روز زمان مي برد تا شما براي كسب و كار شخصي خود آماده شويد. در انتهاي اين آموزش مي توانيد درآمد دلاري داشته باشيد.
 
  • مدير و موسس استوديو طراحي سالار پورايماني
  • سالار پورايماني طراح و صاحب امتياز برند BOGINI
  • برگزيده جشنواره طراحي طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تاليف كاملترين خودآموز تصويري طراحي طلا و جواهر
  • مدرس دوره هاي عمومي و خصوصي نرم افزار ماتريكس
  • نويسنده رمان نُرت كريستي (انتشار يافته در سايت كتاب راه)

 

كلاهبرداري و پولشويي وب سايت هاي شرط بندي در تركيه

۴۱ بازديد

كلاهبرداري و پولشويي وب سايت هاي شرط بندي در تركيه

هر چه مي گذرد تحقيقات در خصوص فعاليت سايت هاي قمار با نتايج عجيبي همراه مي شود. فكر مي كنيد سرشبكه هاي سايت هاي شرط بندي چطورازخان آخر كه پولشويي و خروج ارز است عبور مي كنند؟حتما تصور مي كنيد خروج ارز از كشور توسط قماربازان در اين شرايط حساس ارزي پروسه پيچيده اي دارد! اين گزارش نشان مي دهد در غفلت مسئولان بانك مركزي، قماربازان راحت تر از آنچه تصور كنيد مثل آب خوردن پولشويي مي كنند.سهم سايت هاي شرط بندي در ايجاد بحران هاي ارزي جدي است. ماجراي سايت هاي شرط بندي از پيج هاي اينستاگرام قماربازان شروع مي شود. لايو جنسي و دعواي ساختگي و نمايش زندگي لاكچري و... همگي از سناريوهاي جذب مخاطب است.«پشت پرده تجارت سياه قماربازها در اينستاگرام» در اين گزارش به بررسي اين روش ها پرداختيم.مرحله بعد مهم تر و بغرنج تر است. ورود به سايت شرط بندي و هزاران تراكنش بانكي كه هر روز از بستر شبكه هاي پرداخت ايراني انجام مي شود و آب از آب تكان نمي خورد.«چه كسي پرونده سايت‌هاي شرط‌بندي را مختومه مي‌كند؟»در اين گزارش به بررسي ساز و كار مالي اين سايت ها پرداخته شد.

 

اما در اين گزارش به بررسي خوان آخر فعاليت سايت هاي شرط بندي  مي پردازيم؛ پولشويي و خروج ارز از كشور.

 

تا به حال فكر كرده ايد درآمد حاصل از تجارت سياه  قماربازان كه در حساب افراد مختلف در بانك هاي ايران واريز مي شود چطور به دست سرشبكه هاي قمار مي رسد؟ بخشي از درآمد همين جا در ايران بين دست اندركاران سايت هاي شرط بندي تقسيم مي شود از تبليغات چي ها تا كارچاق كن ها... اما سود اصلي كه سهم گردانندگان سايت قمار است و پاتوق بسياري از آنها هم در تركيه، چه مي شود؟

 

شگرد تبديل ريال به دلار

 

يك روش، تبديل ريال به دلار توسط صرافي هاي غيرمجاز در ايران و حواله كردن آن به خارج از ايران است و روش بعدي تبديل ريال به ارز ديجيتال و خروج آن از كشور كه بايد از مسئولان پرسيد براي مقابله با اين دو روش و شناسايي صرافي هاي غيرمجازي كه دستشان با قماربازان در يك كاسه است فكري كرده اند يا نه!

 

اما راه سومي هم هست. يك پولشويي ماهرانه كه در غفلت مسئولان به راهي بدون دردسر براي قماربازان تبديل شده است، روشي كه مي توان گفت بهشت پولشويي براي قماربازان است و با استفاده از آن مثل آب خوردن ميليارد ميليارد پول به دست آمده از سايت هاي شرط بندي را اول پولشويي كرده و بعد هم تبديل به ارز مي كنند. سهم اين روش در ايجاد بحران هاي ارزي جدي است.

 

دستگاه كارت خوان ايراني در تركيه؛ ابزار پولشويي قماربازان

 

ابزار اين پولشويي بدون دردسر «دستگاه كارت خوان سيار ايراني» است. مرزهاي ايران به روي دستگاه هاي پز سيار بسته نيست. دستگاه ها را  از مرز خارج مي كنند و به كشور تركيه مي برند. يك سيم كارت ايراني داخل كارت خوان مي گذارند، با استفاده از اينترنت به سيستم بانكي متصل مي شوند و با خيال راحت پولشويي مي كنند.

 

انگار هر سرنخي از كلاف سردرگم سايت هاي شرط بندي را كه بگيريد به نظام بانكي و فقدان نظارت بر شبكه مالي مي رسيد. درگاه هاي ناامن بانكي و همكاري خواسته و ناخواسته اپليكيشن هاي داخلي و شبكه هاي پرداخت با سايت هاي شرط بندي يك طرف، عدم نظارت بر استفاده بي قيد و شرط از دستگاه هاي پز سيار در خارج از ايران هم دست به دست هم مي دهد تا پازل فعاليت موفقيت آميز سايت هاي قمار را تكميل كند.

 

جست و جو در استانبول؛ از افشاگري مالي پادوي داوود هزينه تا همسايه وحيد خزايي يا سايت شرط بندي بت فوروارد

 

جست و جو در خصوص چند و چون فعاليت سايت هاي شرط بندي اين بار ما را به كشور تركيه و شهر استانبول مي برد. استانبول پاتوق اغلب گردانندگان سايت هاي شرط بندي است و صاحبان سايت و دار و دسته شان با پول سياه قمار در اين شهر لاكچري زندگي مي كنند.

 

پازل پولشويي در تركيه با دستگاه كارت خوان ايراني، كارت اجاره اي، دفاتر خدمات ارزي و صرافي ها تكميل مي شود. اما چطور؟ براي روشن شدن زواياي اين مرحله بايد با افرادي صحبت مي كرديم كه در تركيه زندگي مي كنند و با دار و دسته گردانندگان سايت هاي شرط بندي سر و سري دارند. با چند واسطه موفق به گفت و گو با دو نفر مي شويم. يكي از اعضاي سابق باند داوودغفاري معروف به داوود هزينه كه به سختي حاضر به گفت و گو مي شود و تمايلي به انتشار نامش ندارد و فردي به نام «فرزاد خدامي» كه سه سال در استانبول زندگي كرده است و همسايه وحيد خزايي بوده و از زد و بندهاي سرشبكه هاي قمار با خبر است.

 

اگر مي خواهيد بدانيد از دستگاه پز سيار ايراني چطور براي پولشويي درآمد به دست آمده از سايت هاي شرط بندي استفاده مي كنند بايد گفت اين پروسه با كارت هاي اجاره اي تكميل مي شود. قماربازاني كه پنل شرط بندي دارند يك تيم كارچاق كني هم در ايران دارند كه ملزومات كار را براي آنها فراهم مي كنند. مهم ترين كار آنها پيدا كردن افرادي است كه حاضر مي شوند در ازاي دريافت پول، حسابشان را اجاره دهند. وقتي كاربر در سايت بازي مي كند پول را به يكي از كارت هاي اجاره اي واريز مي كند. اعضاي فني گروه، با استفاده از درگاه هاي پرداخت شخصي،  پول را به حساب هاي ديگري منتقل مي كنند تا پليس فتا نتواند به راحتي رد آن را بزند.

 

صاحب آخرين حساب و كارت اجاره اي كه پول در آن واريز مي شود در تركيه زندگي مي كند. يعني روش اجاره كارت همزمان در تركيه و ايران مورد استفاده قرار مي گيرد. اعضاي تيم سايت شرط بندي سراغ  افرادي مي روند كه در تركيه زندگي مي كنند و قصد بازگشت به ايران را هم ندارند و ممكن است چند كارت بانكي ايراني داشته باشند. با مبالغ بالا كه گاهي به ماهي 30 ميليون تومان هم مي رسد كارت آنها را اجاره مي كنند. آگهي كارت اجاره اي در كانال هاي تلگرامي كه اعضاي آن ايرانيان ساكن استانبول هستند منتشر مي شود. اينطور مي شود كه اگر پليس فتا رد پول را بزند، فردي كه حسابش را اجاره داده اصلا در ايران نيست كه بخواهد دستگير شود و جوابگوي جرمش باشد. البته كارچاق كن ها سرعت بالايي دارند، خيلي زود حساب ها را خالي مي كنند.

 

سايت هاي شرط بندي يك پاي بحران هاي ارزي

 

وقتي پول سياه سايت هاي شرط بندي به حساب افرادي كه در تركيه زندگي مي كنند و كارت هايشان را اجاره دادند، واريز شد، مرحله آخر و مهم يعني پولشويي با دستگاه هاي پز ايراني شروع مي شود. اين پول ها بايد به سرعت تبديل به لير يا دلار شود و از آن حساب ها بيرون بيايد. تا مسئولان در ايران به خودشان بجنبند و حساب ها را شناسايي كنند كارچاق كن هاي سايت شرط بندي سراغ ايراني هايي مي روند كه در تركيه زندگي مي كنند و دستگاه كارت خوان ايراني دارند و خدمات ارزي ارائه مي كنند. كارت ها را در دستگاه هاي پز مي كشند. پول به حساب نفر بعدي واريز مي شود كه در تركيه خدمات ارزي ارائه مي دهد و در ايران حساب دارد. افرادي كه در تركيه خدمات ارزي ارائه مي دهند ممكن است از همه جا بي خبر باشند اما از اين تبديل ارز پول خوبي به دست مي آورند. مثلا اگر هر لير 1300 باشد آنها براي تبديل ريال به هر لير، 1350 تومان دريافت مي كنند و ممكن است با همين روش ساده در يك روز 20 ميليون تومان درآمد داشته باشند.

 

اين سود خوب باعث شده تا دستگاه هاي پز سيار ايراني براي ايرانياني كه در تركيه زندگي مي كنند يك منبع درآمد قابل اطمينان باشد. حالا درآمد سياه به دست آمده در سايت هاي قمار، شسته شده و جيب قماربازان و دار و دسته شان در تركيه را پر پرل كرده است.نفر آخر، يعني فردي كه در تركيه با دستگاه هاي پز سيار به گردانندگان سايت شرط بندي خدمات ارزي ارائه داده، به صرافي هاي رسمي تركيه مي رود و پولش را تبديل به ارز مي كند.

 

 با همين روش، دستگاه هاي كارت خوان ايراني آن طرف آب تبديل مي شود به ابزار پولشويي و خروج ميلياردي ارز و يك پاي ايجاد بحران هاي ارزي.اينطور مي شود كه گاهي فرمان كنترل ارز را افرادي در خارج از ايران در دست مي گيرند و اين اخلال در نظام ارزي ابعاد ملي پيدا مي كند و تبعات آن بر اقتصاد كشور تاثير مي گذارد.

 

قماربازان چطور ايرانيان ساكن تركيه را به خاك سياه مي نشانند؟

 

پرونده كلاهبرداري قماربازان سايت هاي شرط بندي سنگين است. آنها به هيچ كس رحم نمي كنند. بي رحمي شان فقط به به خالي كردن حساب كاربران سايت هاي قمار ختم نمي شود. اين جماعت حتي به ايرانيان ساكن تركيه هم رحم نمي كنند.«فرزاد خدامي» كه سال ها در تركيه زندگي مي كرده مي گويد:«با چشم خودم چند ايراني در تركيه  را ديدم كه در تور كلاهبرداران سايت هاي شرط بندي افتادند و هست و نيست شان بر باد رفته بود.نه راه پس داشتند و نه راه پيش.

 

او ماجراي اين كلاه برداري را اينطور روايت مي كند؛« بسياري از جوانان ايراني بعد از مهاجرت به تركيه جذب دار و دسته گردانندگان سايت هاي شرط بندي مي شوند و به قول معروف كار چاق كن سايت مي شوند و با همدستي كارفرماهايشان كلاه خيلي ها را بر مي دارند. مثلا سراغ  ايرانياني مي روند كه به صورت رسمي خدمات ارزي ارائه مي دهند. به دفتر اين افراد مي روند، با ظاهري آراسته و فريبنده خودشان را تاجر و خريدار ارز معرفي مي كنند.طرف ايراني، بسته به ارز درخواستي، مبلغ معامله را اعلام مي كند. كلاه برداران سايت قمار با اين ادعا كه مي خواهند مبلغ معامله را حواله كنند، شماره كارت صراف را دريافت مي كنند. حالا نقشه شان را پياده مي كنند و همان شب وقتي هكرها به حساب كاربران سايت شرط بندي حمله كردند پول هاي هك شده را به حساب صراف از همه جا بي خبر واريز مي كنند. چند ساعت بعد از واريز پول هاي هك شده به دفتر خدمات ارزي مي روند و ارز را دريافت مي كنند. حال خوش صرافي كه به خيال خودش از اين معامله سود خوبي به دست آورده دوامي ندارد. پليس فتا حساب اين فرد در ايران را به دليل دزدي و هك مسدود مي كند. اينطور مي شود كه سرمايه اين فرد از دست مي رود و نه راه پس برايش مي ماند و نه راه پيش. راهي براي اثبات بي گناهي اش وجود ندارد.»وقتي مي گوييم كلاه برداران سايت هاي شرط بندي رحم ندارند و خيلي ها را به خاك سياه نشاندند از چه چيزي حرف مي زنيم.

 

بانك مركزي پاسخگو باشد

 

هر چه مي گذرد پرونده سايت هاي شرط بندي ابعاد گسترده تري پيدا مي كند و انگار همه چيز دست به دست هم مي دهد تا پازل خراب كاري هاي قماربازان تكميل شود. ريشه بسياري از اين مشكلات در عدم نظارت بانك مركزي است. چرا دستگاه كارت خوان ايراني به راحتي از مرز خارج مي شود؟ آيا نظارتي بر تراكنش هاي انجام شده از اين دستگاه ها در خارج از ايران وجود دارد؟

 

راهنماي جمع و جور پولشويي براي مديران سايت هاي شرط بندي!

 

 فقط كافيست اقدام به خريد دستگاه كارت خوان سيار كنيد.سراغي يكي از شركت هاي پي اس پي يا شبكه هاي پرداخت زير نظر بانك مركزي و شبكه شاپرك برويد. آگهي فروش دستگاه هاي پز سيار در ديوار به وفور پيدا وجود دارد. كپي كارت ملي و شماره شبا و مبلغ تعيين شده را بدهيد و فرم را پر كنيد و دستگاه را بخريد.برخلاف ادعاي مسئولان پي اس پي ها يا شبكه هاي پرداخت، وقتي قرار به فروش دستگاه سيار باشد نمايندگي هاي فروش از درخواست كننده دستگاه كارت خوان نه جواز كسب مي خواهند نه نشاني فروشگاه و نه هيچ مدرك ديگري. پول را مي گيرند و دستگاه را تحويل خريدار مي دهند. دستگاه را كه گرفتيد آن را در چمدانتان بگذاريد و از كشور خارج كنيد. دستگاه پز شما از تركيه يا هر كشور ديگري به شبكه شاپرك متصل مي شود. اين يك راهنماي مختصر و جمع و جور پولشويي براي دست اندركاران سايت هاي شرط بندي است

 

نمي توانيم شناسايي كنيم

 

دو سال قبل بانك مركزي براي جلوگيري از پولشويي با استفاده از دستگاه كارت خوان در كشورهاي همسايه مثل تركيه  قانون سقف تراكنش را اعمال كرد. براساس اين قانون هر فرد با يك شماره ملي فقط مجاز به انجام 100 ميليون تومان تراكنش از طريق دستگاه هاي پز است.همچنين بانك مركزي اعلام كرد بر اساس قانون، استفاده از كارت‌خوان‌هاي ايراني به هر شكلي در خارج از كشور ممنوع است و با اين هدف، دسترسي اين كارت‌خوان‌ها به نظام بانكي ايران از طريق مخابرات را مسدود كرد اما اين كارت خوان ها با سيم كارت ايراني و اتصال به شبكه واي فاي و با استفاده از فيلترشكن كار مي كند و كارشناسان آي تي ادعا كرده اند تراكنش هاي دستگاه هاي سيار در خارج از كشور قابل شناسايي نيست، چون زماني كه خارج از كشور براي استفاده از دستگاه پز از فيلترشكن استفاده مي‌ شود  آي پي سرورهاي داخلي نمايش داده مي‌شود و كار شناسايي را دشوار مي‌كند.

 

يك وعده بي عمل

 

سال 97 با دستور بانك مركزي براي جلوگيري از اخلال در نظام ارزي شركت‌هاي PSP موظف به شناسايي و مسدودسازي دستگاه‌هاي كارت‌خوان فعال در خارج از كشور شدند و طبق گفته رييس بانك مركزي قرار بود اگر اين شركت هاي پرداخت ضوابط نظارتي بر فعاليت دستگاه هاي كارت خوان رعايت نكنند بانك مركزي مجوز آنها را مورد بررسي قرار دهد. در همان سال يعني سال 97، تعدادي از دستگاه هاي كارت خوان فعال در خارج از كشور توسط شركت هاي پرداخت شناسايي و مسدود شدند و قرار بود اين طرح ادامه پيدا كند.

 

صدايي از كسي برنمي آيد

 

اما حالا بعد از دو سال اوضاع بدتر از قبل شده و تحقيقات در تركيه نشان مي دهد برخلاف ادعاي مسئولان بانك مركزي براي محدوديت استفاده از دستگاه هاي كارت خوان در خارج از ايران، هيچ محدوديتي براي استفاده از اين دستگاه ها لااقل در تركيه وجود ندارد و اتفاقا كارت خوان هاي سيار تبديل به تجارتي پر سود براي ايرانيان ساكن استانبول شده است. آنقدر كه به گفته خدامي، در هر گوشه و كناري در خيابان هاي شلوغ تركيه دكه خدمات ارزي وجود دارد.حتي گاهي وقت ها فردي كه دستگاه كارت خوان دارد در كسوت دست فروش كنار خيابان مي ايستد تا به ايرانيان و توريست هايي كه در تركيه هستند و يا به هر شخص ديگري خدمات ارزي ارائه دهد.اين هرج و مرج مالي و عدم نظارت دقيق، پولشويي را براي دست اندركاران سايت هاي شرط بندي مثل  آب خوردن راحت و بي دردسر كرده است آنقدر كه دستگاه هاي پز سيار شده اند ابزار پولشويي و صدايي از بانك مركزي هم بر نمي آيد.

 

تب برخورد با سايت هاي شرط بندي در كشور داغ شده است. صدور اعلان قرمز اينترپل براي برخي از سرشبكه هاي قمار، دستگيري مبلغان شرط بندي، صاحبان حساب هاي اجاره اي و قماربازان از داغ ترين خبرهاي مبارزه با سايت هاي شرط بندي است. اما بعد از بررسي ساز و كار مالي  سايت ها و بررسي روش پولشويي و خروج ارز از كشور به عنوان خوان آخر فعاليت سايت ها مشخص مي شود تا زماني كه بانك مركزي پاسخگو نباشد، سيستم فشل شبكه هاي پرداخت و شبكه هاي مالي اصلاح نشود و تا زماني كه بانك مركزي  مسير پولشويي بدون دردسر را مسدود نكند،  دستگيري قماربازان و مبلغان قمار و فيلتركردن سايت هاي شرط بندي  منجر به حل مشكل نخواهد شد.