نكات قبل از خريد عطر

۲۶ بازديد

نكات قبل از خريد عطر

ممكن است بسياري از شما براي خريد عطر از فروشگاه ها و يا حتي خريد اينترنتي عطر وسواس داشته باشيد و سعي كنيد با دقت بهترين عطر را خريداري كنيد.در نظر داشته باشيد نحوه نگهداري و استفاده از عطر به اندازه خريد آن بر اساس سليقه و نياز شما مهم است.

 

در اينجا چند نكته مهم در مورد نگهداري و استفاده صحيح از عطر آورده شده است

 

   مرحله اول، نگهداري

دما، رطوبت، نور

براي بسياري از افراد اتفاق افتاده است كه بهترين عطر خود را با نگهداري ناكافي از بين برده اند. بهترين شرايط اين است كه عطر را در جاي خشك و خنك و دور از نور خورشيد نگهداري كنيد.

بنابراين نگهداري از عطر در ماشين به دليل گرما، نگهداري عطر روي ميز دستشويي به خاطر نور و نگهداري از عطر در حمام به دليل حرارت و رطوبت، به هيچ عنوان سفارش نمي‌شود.

 

بهترين مكان براي نگهداري عطر كجاست؟

كمد در دار كه در جاي گرم نباشد بهترين گزينه براي نگهداري عطر است. اگر همچين كمدي نداريد يا هميشه مي خواهيد عطرهايتان در دسترس و روي ميز باشد، عطرهايي را كه زياد استفاده نمي كنيد را با يك جعبه كوچك روي ميز بگذاريد.

 

برخي از برندهاي عطر به مواردي از اين دست توجه كرده اند و عطر را به جاي مقواي نه چندان جذاب در يك قاب محكم و نفيس قرار داده اند كه اگر با همان قاب روي ميز قرار گيرد جلوه زيبايي پيدا مي كند و از خراب شدن آن جلوگيري مي كند.

 

لرزش مداوم و شديد

دومين تصور غلطي كه بيشتر افراد به خصوص خانم ها در مورد نگهداري عطر دارند، حمل عطر در كيف است. وقتي عطر را در كيفي قرار مي‌دهيم كه مدام تكان مي‌خورد، به يك طرف كج مي‌شود و به نازل يا دستگاه پخش عطر ضربه مي‌زند كه در نهايت باعث نشتي يا شل شدن قسمت بالاي عطر مي‌شود.

 

مرحله دوم استفاده صحيح از عطر است:

شايد در مورد استفاده از عطر و نحوه صحيح عطر زدن شنيده باشيد. اما آيا مي دانيد در نهايت چگونه بايد عطر بزنيد؟ عطر را روي كدام قسمت بدن بايد زد؟ آيا بايد عطر را به لباس يا مو نيز زد؟ بعد از زدن عطر روي دست ها بايد آنها را بماليم يا نه؟

m3_g3ge.jpg 

چگونه عطر را اسپري كنيم؟

چيزي كه باعث پخش شدن رايحه مي شود اين است كه مولكول هاي عطر از سطح پوست بلند شده و در هوا پراكنده مي شوند. اما يكي از نكاتي كه در مورد بهترين عطرها وجود دارد اين است كه ماندگاري خوبي روي پوست دارند.

 

براي اينكه عطر بهترين پخش بو را داشته باشد بايد سطح وسيعي از پوست را بپوشاند. بنابراين بهترين راه براي زدن عطر اين است كه عطر را از فاصله خيلي نزديك به پوست نزنيد و شيشه عطر را حداقل 6 تا 20 سانتي متر از سطح پوست قرار دهيد.

 

اين عقيده قديمي كه عطر را فقط بايد در نقاط نبض بدن مانند مچ دست يا گردن استفاده كرد، در زماني صحيح تلقي مي شد كه عطرها تركيبات لازم براي پخش بهتر عطر را نداشتند و اين حركت را باور مي كردند. البته يكي از بهترين نقاط نبض است اما امروزه عطرها تركيبات بسيار پيچيده تري دارند كه به پخش بيشتر عطر شما كمك مي كند و در واقع براي پخش عطر نيازي به استفاده از نبض به تنهايي نيست. عطر را مي توان به قسمت هاي مختلف بدن زد، اما مناطقي كه در معرض هوا قرار دارند، بوي بيشتري مي دهند.

بعد از زدن عطر دست‌ها را به هم نماليد!

دقيقاً مشخص نيست كه اين عادت ناخودآگاه از كجا نشأت مي‌گيرد، اما اين اصلا درست نيست!

 

مالش دست ها باعث اصطكاك و گرما مي شود. اين گرما زياد محسوس نيست اما روي مولكول هاي عطر تاثير مي گذارد و رايحه اصلي عطر را خراب مي كند. در اين فرآيند بيشترين آسيب به نت هاي اوليه و مياني عطر وارد مي شود و حتي از ماندگاري عطر كاسته مي شود. بنابراين بهتر است هر دو دست را خوشبو كنيد و منتظر بمانيد تا مولكول هاي عطر كاملا جذب پوست شوند.

پوست خود را مقداري چرب كنيد!

بهترين عطرها روي پوست هاي مختلف نتايج متفاوتي مي دهند. در تمام اين سال ها فعاليت چاپار آنلاين در زمينه عطر، مي توان گفت بيشترين سوال مشاوران هنگام خريد عطر، ماندگاري عطر است.

 

ماندگاري عطر به عوامل زيادي بستگي دارد كه يكي از مهمترين آنها نوع پوست فردي است كه عطر را مصرف مي كند. ماندگاري عطر روي پوست هاي چرب بيشتر است. همانطور كه متخصصان عطر توصيه مي كنند، بدن خود را درست قبل از عطر چرب كنيد.

 

البته كه هيچ كس دوست ندارد بوي عطر خود را با مخلوط كردن آن با بوي كرم يا لوسيون خراب كند. بنابراين برخي از عطرها علاوه بر عطر، لوسيون ها يا مرطوب كننده هاي با همان بوي عطر را نيز دارند. در غير اين صورت مي توانيد از لوسيون كاملا بي بو استفاده كنيد. صبر كنيد تا كرم كاملا جذب بدن شود و سپس عطر را بزنيد.

پيشنهاد ما به شما عزيزان خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا  ? روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين مي باشد.

خريد لوازم آرايشي و بهداشتي اصل

‍‍

https://www.pinterest.com/pin/1017250634553590880
https://spark.adobe.com/page/xLUUWRIfj6bd1/
https://sites.google.com/view/akashfras5/home
https://onlineproofing.home.blog/2021/12/01/chaparonline/
https://akashfras5.tumblr.com/
https://www.reddit.com/r/business/comments/r64i51/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85_%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C_%D8%A7%D8%B5%D9%84/
https://myspace.com/akashfras5
https://www.goodreads.com/user/show/143551144-dani-sama
https://en.gravatar.com/akashfras5

 

 

هر آنچه بايد در مرود آناناس بدانيد

۲۴ بازديد

هر آنچه بايد در مرود آناناس بدانيد

آناناس كه تا همين اواخر ميوه بسيار عجيب و غريب و گران قيمت محسوب مي‌شد، اكنون به صورت خام و خشك، كنسرو شده و غيره يافت مي‌شود. خواص مفيد و سرشار از ويتامين‌هاي آن، دليلي است كه آن را در ميان پرمصرف‌ترين ميوه‌ها قرار مي‌دهد و اغلب براي تهيه غير از آن استفاده مي‌شود. -سالادهاي سنتي، پيش غذا و شيريني.

 

اطلاعات كمي در مورد اين واقعيت وجود دارد كه آناناس در غير مهمان‌پذيرترين مناطق آمريكاي جنوبي سرچشمه مي‌گيرد، جايي كه توانست در خاك‌هاي بسيار فقير از مواد مغذي و احاطه شده توسط بيابان زنده بماند، در حالي كه مردم ويژگي‌هاي ارزشمند آن را كشف كردند و موفق به كشت آن شدند.

 

در حال حاضر به عنوان يك ميوه نه تنها در سراسر آمريكا و اروپا، بلكه حتي خود را در آسيا و استراليا تثبيت كرده است. و بهترين خبر اين است كه مي توانيد آن را حتي به عنوان يك گياه آپارتماني نيز پرورش دهيد. در اينجا نحوه كاشت و پرورش آناناس در گلدان آورده شده است:

 

از آنجايي كه آناناس از طريق بذر تكثير نمي شود، بلكه از طريق قلمه زدن تكثير مي شود، بايد يك آناناس كامل تهيه كنيد. هنگام انتخاب از سالم و تازه بودن آن مطمئن شويد. روي آن را درست زير قسمت برگ آن ببريد و بگذاريد 12-14 ساعت كمي خشك شود، مراقب باشيد خيس يا كثيف نشود. مي توانيد با لذت از بقيه ميوه ها لذت ببريد.

 

براي رويكردهاي كاشت آناناس، بايد پرمنگنات پتاسيم، پودر زغال چوب، كاشي يا آجر خرد شده، يك برگه، خاك باغچه، اسيد ذغال سنگ نارس، سنگريزه، يك كيسه پلاستيكي و يك گلدان زهكشي كوچك ذخيره كنيد.

 

وقتي قسمت بالاي آناناس برش خورده خشك شد، آن را با پرمنگنات پتاسيم حل شده آغشته كنيد. بگذاريد خشك شود و با كمي پودر زغال بپوشانيد.

در انتهاي گلداني كه آناناس را در آن مي كاريد، كاشي ها يا آجرهاي خرد شده را كه به عنوان زهكش عمل مي كنند، پراكنده كنيد.

 

گلدان را با خاك باغچه سست مخلوط، برگ و ذغال سنگ نارس نيمه اسيدي بسيار كمي پر كنيد. فقط يك برگچه يا ذغال سنگ نارس باغچه را در بالا بگذاريد. در وسط قابلمه يك فرورفتگي جزئي ايجاد كنيد و آناناس را طوري قرار دهيد كه قسمت بريده شده به سمت پايين باشد. در صورت لزوم، آن را با سنگريزه محكم كنيد، سپس آن را با دقت با نايلون بپيچيد تا ريشه ها رشد كنند.

 

آبياري بعد از اينكه ديديد ريشه ها ظاهر شده اند شروع مي شود و خود ريشه دهي بعد از حدود يك ماه انجام مي شود.

 

علاوه بر اين، آناناس در تابستان در دماي حدود 27-30 درجه و در زمستان در حدود 18-20 درجه رشد مي كند. بدون زياده روي در آن آبياري مي شود و در معرض نور مستقيم خورشيد قرار نمي گيرد.

https://www.scoop.it/u/akinnahal

https://www.hackster.io/akinnahal

https://profile.hatena.ne.jp/Akinnahal/

 

 

خريد مودم هاي تي پي لينك

۲۴ بازديد

 

در حال حاضر شركت هاي بسياري با برند هاي مختلف به توليد و عرضه مودم مي پردازند. اما مطمئنا در هنگام خريد، برند هاي نام آشنا اولويت بيشتري دارند. تي پي لينك جز كمپاني هاي شناخته شده در ايران است، كه مودم هاي آن به دليل كاربردي بودن و قيمت مناسبي كه دارند، بسيار پر فروش هستند. سه مودم تي پي لينك MR100، MR6400 و MR200 طراحي مشابهي داشته و تقريبا هم رده هستند. اين سه مودم روميزي جز مودم هاي نسل چهارم محسوب مي شوند و قابليت حمل و انتقال آنها به محيط هاي مختلف، محبوبيت اين مودم ها را در ميان مردم افزايش داده است.  در ادامه همراه ما باشيد، تا به بررسي و مقايسه مودم ‌هاي تي پي لينك MR100 و MR6400 و MR200 بپردازيم و مزيت هاي هر كدام از آنها را با يكديگر مقايسه كنيم.

 

خريد مودم هاي تي پي لينك

خريد مودم با كيفيت براي كساني كه از سرويس‌هاي خانگي ADSL استفاده مي‌كنند از نان شب هم واجب‌تر است، چون مودم خوب كمك مي‌كند تجربه‌ي بهترين در استفاده با اينترنت واي فاي داشته باشيد. تي پي لينك (Tp-Link) از شركت‌هاي معروفي است كه در زمينه ارتباطات از جمله توليد مودم روترهاي باكيفيت فعاليت دارد. در اين اينجا مي‌خواهيم بگوييم خريد مودم تي پي لينك TP link مي‌تواند به سادگي آب خوردن باشد، هنگامي كه آن را از نمايندگي مودم tp link با قيمت خوب و ارزاني تهيه كنيد. در ادامه همراه راف نت باشيد تا ليست قيمت خريد فروش مودم روتر وايرلس تي پي لينك و ديگر مدل‌هاي اين شركت را بدانيد. مودم تي پي لينك از جمله شناخته شده‌ترين و محبوب‌ترين مودم‌هاي بازار ايران است. شركت تي پي لينك در بسياري از كشورهاي جهان نمايندگي توليد و پخش محصولات شبكه برپا كرده است. در صورتي كه به دنبال خريد مودم روتر با كيفيت هستيد، راف نت به شما خريد مودم tp-link را پيشنهاد مي‌كند.

 

 

معرفي مودم تي پي لينك MR6400

 

براي مقايسه مودم هاي تي پي لينك، در ابتدا به معرفي مودم MR6400 مي پردازيم. اين مودم را مي توان به صورت بي سيم و سيم دار استفاده كرد و چراغ هاي ال اي دي كه بر روي آن قرار دارد، براي نشان دادن وضعيت اتصال يا روشن و خاموش بودن مودم است. اين مودم كه دو آنتن دارد، داراي حداكثر سرعت دانلود 150 مگابايت بر ثانيه و سرعت آپلود 50 مگابايت بر ثانيه است. مودم تي پي لينك MR6400 از نظر قيمت با مودم تي پي لينك MR100 در يك رده است، اما كمي از آن قوي تر است. شرايط راه اندازي مودم ‌هاي تي پي لينك MR100 و MR6400 و MR200 با يك ديگر مشابه است و هر سه آنها از يك ورودي براي سيم كارت استفاده مي كنند و از شبكه موبايل برخوردار هستند.

مودم MR6400 داراي يك آداپتور 12 ولتي برق شهري است، اما بر خلاف مودم MR200 تنها داراي يك باند فركانسي 2.4 گيگاهرتزي است. تعداد كاربران فعالي كه به طور همزمان مي توانند از اين مودم استفاده كنند، 32 نفر هستند، اما اين تعداد در مودم MR200 دو برابر است. البته با اين حال مودم تي پي لينك MR6400 از يك مودم ADSL بهتر بوده و در رده بالاتري است.

 

 

بررسي مودم تي پي لينك MR100

 

در مقايسه مودم هاي تي پي لينك، مودم MR100 را مي توان يكي از محصولات با كيفيت اين كمپاني دانست. اين مودم داراي دو آنتن داخلي با قدرت فركانسي 2.4 گيگاهرتزي است، تا بدون نياز به اتصال سيم، به نياز هاي كاربرانش پاسخ بدهد. حداكثر سرعت دانلود مودم تي پي لينك MR100، 150 مگابايت است و داراي دو آنتن خارجي براي اتصال به آنتن BTC است.

مودم 4G تي پي لينك MR100 براي اتصال كابل شبكه، دو پورت دارد. اين مودم داراي يك آداپتور 9 ولتي است و براي استفاده از آن تنها كافيست تا يك سيم كارت 4G در داخل آن بگذاريد. مودم MR100 كه جز مودم هاي ميان رده به حساب مي آيد، ورژن ساده مودم تي پي لينك MR6400 است. اين مودم داراي قابليت سرويس دهي همزمان به 32 كاربر است.

مودم MR100 در مقايسه با مودم‌هاي MR6400 و MR200، ضعيف تر بوده و سرعت شبكه پايين تري دارد. علاوه بر اين تعداد پورت هاي آن به نسبت دو نمونه ديگر كمتر است.

 

معرفي مودم MR200 و مقايسه آن با مودم هاي MR100 و MR6400

مودم دو آنتن تي پي لينك

يكي از مودم هاي پر طرفدار در بازار ايران كه در چند سال اخير بسيار مورد توجه كاربران قرار گرفته است، مودم 4G تي پي لينك MR200 است. اين مودم كه جز مودم هاي گران قيمت بازار محسوب مي شود، داراي دو باند فركانسي 2.4 و 5 گيگاهرتزي است. تفاوت قدرت فركانسي باند ها اين امكان را به به كاربران مي دهد، كه انتخاب كنند به كدام يك از باند ها متصل شوند. باند 2.4 گيگاهرتزي به دليل طول موج بلندي كه دارد، براي استفاده در مسافت هاي طولاني مناسب است، اما پهناي باند و سرعت آن به نسبت فركانس ? گيگاهرتزي كمتر است. اين در حاليست كه باند 5 گيگاهرتزي براي مسافت هاي كوتاه كاربرد بيشتري دارد و سرعت و پهناي باند آن نيز بالاتر است. سرعت اين مودم در باند 2.4 گيگاهرتزي، 300 مگابايت بر ثانيه و در باند فركانسي 5 گيگاهرتزي، 433 مگابايت بر ثانيه است.

دو آنتن خارجي اين مودم، سيگنال هايي كه از سمت دو سيم كارت دريافت مي شود را تقويت كرده و باعث افزايش سرعت و قوي تر شدن آنتن دهي مي شوند. دو آنتن داخلي مودم تي پي لينك MR200 مي توانند همزمان پاسخگوي 64 كاربري باشند، كه نيازمند دسترسي به اينترنت 4G هستند. بر روي بدنه اين مودم علاوه بر چراغ هاي ال اي دي، دكمه هاي خاموش و روشن، WPS و ريستارت تعبيه شده است. مودم MR200 داراي 4 پورت اترنت است و با يك آداپتور 12 ولتي به برق شهري متصل مي شود.

يكي از نقاط ضعف مودم MR200 را مي توان عدم امكان تغيير باند هاي فركانسي به صورت اتوماتيك دانست. اين مودم براي كاربران خانگي و كسب و كار هاي كوچك توصيه مي شود.

 

سخن پاياني

 

مودم هاي MR100 و MR6400 از نظر قيمت با يكديگر تفاوتي ندارند، اما مودم تي پي لينك MR100 از مودم MR6400 ضعيف تر است و براي مصارف خانگي گزينه بهتري است. قيمت مودم MR200 كمي از دو مدل ديگر بيشتر است، اما قدرت و سرعت اينترنت آن نيز بالاتر است. اگر به دنبال يك مودم روميزي ساده هستيد، كه براي مصارف شخصي مناسب باشد، مودم MR100 پيشنهاد مي شود.

البته در صورتي كه به تعداد درگاه هاي ارتباطي اهميت مي دهيد، مودم MR6400 گزينه مناسب تري است. مودم تي پي لينك MR200 نيز به دليل واي فاي دو بانده و قدرت بالايي كه دارد، براي كسب و كار هاي كوچك كاربرد بيشتري دارد.

 

در اين مقاله به مقايسه مودم ‌هاي تي پي لينك MR100 و MR6400 و MR200 پرداختيم و نقاط ضعف و قوت هر يك را به نسبت دو مدل ديگر بيان كرديم. در نهايت نمي توان به طور قطعي مشخص كرد، كه كدام يك از اين مودم ها براي شما كاربردي تر و مناسب تر است. با مطالعه دقيق و بررسي مزيت هاي هر كدام از آنها، مودمي كه براي شما كاربرد بيشتري دارد، را انتخاب كنيد.

 

منبع: دانشگاه utoronto

 

گوگل پلاس – تاثير گوگل پلاس بر سئو سايت

۲۸ بازديد

مطمئناً همه كاربران و مديران وب با اختراع جديد گوگل به نام Google Plus One يا Google +1 آشنايي دارند و اگر آشنا نيستند ، حداقل مشاهده كرده اند كه در سايت هاي ديگر دكمه 1+ وجود دارد كه در زير نوشته شده است ” ما آن را در گوگل محبوب مي كنيم “! بسياري از دوستان مي پرسيدند اين علامت چيست يا چگونه بر سئو تاثير مي گذارد و بسياري از سوالات ديگر كه ذهن ما را مشغول كرده است. در اين مقاله قصد داريم گوگل پلاس و ويژگي گوگل پلاس و تاثير گوگل پلاس بر سئو وب سايت دارد را توضيح دهيم. سئو كار تضميني شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت مينماييد.

گوگل پلاس چيست

گوگل پلاس چيست؟

گوگل پلاس ، گوگل يك شبكه اجتماعي تحت گوگل است كه علاوه بر ويژگي هاي منحصر به فرد خود ؛ مي توان آن را در ساير شبكه هاي اجتماعي مانند youtubegmail و برنامه هاي پشتيباني شده توسط سيستم عامل اندرويد استفاده كرد و اين باعث افزايش تعداد كاربران شبكه گوگل پلاس به 2.2 ميليارد نفر ثبت شده امروز و بيش از 111 ميليون نفر شده است. يك كاربر فعال شبكه اجتماعي گوگل پلاس ، كه با نام G+ نيز شناخته مي شود ، براي به اشتراك گذاشتن عكس و متن و لينك استفاده مي شود. از آنجا كه محبوبيت شما در شبكه اجتماعي گوگل پلاس به معناي محبوبيت شما در گوگل است ؛ مي توانيد از اين پلتفرم به عنوان يك ابزار موثر در بهينه سازي موتورهاي جستجو استفاده كنيد.

ويژگي گوگل پلاس و سئو

ويژگي هاي گوگل پلاس چيست؟

ويژگي هاي گوگل پلاس چيست؟ در شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك ، اينستاگرام و غيره ، مخاطب بايد به طور مستقيم با آن شبكه در ارتباط باشد تا بتواند به قول معروف توانايي لايك يا نظر دادن را داشته باشد. گوگل پلاس ، با طيف گسترده اي كه دارد ، مي تواند از ابزارهاي مختلف (مانند يوتيوب و نظر مستقيم هنگام جستجو) براي افزايش نرخ اشتراك استفاده كند ، بنابراين نيازي به ورود به سايت يا برنامه براي شركت در اين شبكه اجتماعي نداريد. تبديل شود. مي توانيد اين كار را با افزونه ها نيز انجام دهيد. استفاده صحيح از اين ابزار مي تواند به ساير كاربران گوگل پلاس كمك كند تا شما را راحتتر بيابند و در نتيجه ترافيك سايت شما افزايش يافته و وب سايت شما در نتايج جستجو رتبه بهتري خواهد داشت. همچنين مي توانيد حساب گوگل پلاس خود را در معرض ديد مخاطبان قرار دهيد و آنها را مشتري دائمي محتوا و خدمات خود كنيد. ويژگي هاي كلي گوگل پلاس براي يك كاربر معمولي شامل موارد زير است:

  • اشتراك گذاري متن به همراه عكس و ويدئو
  • ساخت فهرست چند گزينه اي براي نظر سنجي از كاربران
  •  استفاده از چند عكس در يك پست
  •  اضافه نمودن لينك در هر پست (به تعداد دلخواه)
  • استفاده از # براي مشخص نمودن كلمات كليدي (افزايش نمايش پست)
  • اشتراك گذاري موقعيت جغرافيايي خود براي دوستان
  • محدود نمودن پست ها براي ممانعت از گذاشتن نظر (Comments)
  • محدود نمودن پست ها از نظر اشتراك گذاري مجدد توسط ديگر كاربران (Reshare )
  • محيط كاربري زيبا و دسترسي آسان به همه منوها
  • تشخيص فوق العاده هوشمند و قوي اسپمر ها
  • ساخت انجمن بدون محدوديت با قابليت هاي كاربري (Community)
  • ساخت مجموعه اثار (Collection) براي اهداف متمركز
  • گذاشتن لينك و عكس در بخش نظرات هر پست
  • حلقه بندي هاي كاربردي براي مديريت دوستان و خانواده
  • اشتراك گذاري Public و Private مطالب براي يك شخص يا انجمن خاص
https://en.gravatar.com/ericabass7
https://www.ted.com/profiles/31202726/about
https://www.behance.net/ericabass
https://ericabass7.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Erica-Bass-23
https://www.twitch.tv/ericabass7
https://www.tripadvisor.com/Profile/ericabV450MW
https://www.4shared.com/u/YzGQEQQr/EricaBass7.html
https://www.indiegogo.com/individuals/27942361
https://www.mixcloud.com/EricaBass7/
https://www.sbnation.com/users/EricaBass7
https://www.reverbnation.com/artist/female865
https://loop.frontiersin.org/people/1534681/bio