شهر بتن ارائه دهنده ي با كيفيت ترين مصالح ساختماني

۲۹ بازديد

با كيفيت ترين مصالح ساختماني

 

شهر بتن ارائه دهنده ي با كيفيت ترين مصالح ساختماني

تا بحال فكر كرده ايد كه سيمان چه نقش اساسي در زندگي انسان دارد؟ اثرات خانه هاي كاهگلي شايد در دوردست ها باقي مانده باشد و در مناطق شهري تمامي خانه ها با سيمان ساخته مي شوند. مصالح ساختماني نيز اغلب ساخته سيمان هستند و هريك از آنها در بخش هاي متفاوتي از ساختمان سازي و شهرسازي مورد استفاده قرار مي گيرند. اما آيا تمامي مصالح سيماني براي ساخت و ساز مناسب اند؟ طبيعتا ميزان درصد مواد اوليه استفاده شده براي تمامي مصالح سيماني بر روي مقاومت و دوام محصول نيز تاثير خواهد گذاشت و حتما بايد كليه استاندارد ها در ساخت مصالح رعايت شوند. متاسفانه برخي از مراكز توليد مصالح ساختماني اين مهم را رعايت نكرده و محصولاتي با كيفيت پايين به مشتريان ارائه مي كنند. به همين دلايل بايد در انتخاب مركز خريد نيز نهايت دقت را داشته باشيد. قيمت از ديگر موارد حائز اهميت است و ممكن است مراكز مختلف قيمت هاي متفاوتي براي محصولات خود ارائه كنند و مي توانيد با كنار هم گذاشتن كيفيت و قيمت، بهترين مركز را براي خريد انتخاب كنيد. شهر بتن يكي از مراكز معتبر فروش مصالح ساختماني  مي باشد. در ادامه توضيحات كامل تري را در خصوص قيمت سيمان و قطعات بتني ارائه نموده ايم.

 

b9_l24t.jpg

 

خريد از شهر بتن

خريد مصالح ساختماني از مراكز متعددي امكان پذير است و در حالت كلي روش هاي خريد به دو نوع حضوري و غيرحضوري دسته بندي مي شوند. منظور از روش حضوري مراجعه به مراكزي است كه در سطح شهر فعاليت مي كنند كه خريد از اين مراكز حضوري است و ممكن است وقت بيشتري از شما بگيرد و به همين دليل كمتر مورد توجه قرار گرفته است. روش غيرحضوري مراجعه به وب سايت هاي اينترنتي است و اين روش توانسته جايگزين مراكز فروش حضوري شود. شهر بتن يكي از مراكز معتبر فروش مصالح ساختماني است كه از طريق آن مي توانيد بدون هيچگونه دغدغه اي نسبت به خريد اقدام نماييد. كارشناسان شركت به صورت ?? ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران بوده و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت نماييد. امكان خريد محصولات از تمامي نقاط كشور نيز امكان پذير است. پيشنهاد ما به شما بررسي قيمت انواع افزودني هاي معدني مانند: قيمت روان كننده و قيمت زودگير كننده و قيمت كندگير كننده ها است.

 

 

 

منظور از بلوك ليكا چيست؟

شايد نام بلوك سبك به گوشتان خورده باشد. بلوك هاي ليكا نوعي از بلوك هاي سبك هستند كه به دليل ويژگي هاي خاصي كه دارند محبوبيت بسياري در ميان مردم پيدا كرده و به يكي از پرفروش ترين ها تبديل شده اند. بلوك ليكا در شرايط خاصي توليد شده و مقاومت مطلوبي دارند اما طبيعتا ميزان مقاومت آن پايين تر از نمونه هاي بلوك سيماني سنگين خواهد بود. بلوك سيماني ليكا ويژگي هاي متعددي دارد كه آن را براي خريد مناسب كرده است. يكي از اصلي ترين ويژگي هاي اين بلوك را مي توان عايق بودن آن دانست به گونه اي كه مي تواند تا حد بسيار زيادي جلوي نفوذ حرارت و صدا را بگيرد و به همين دليل در صورت استفاده از آن نيازي به عايق كاري ساختمان نيست. توجه داشته باشيد كه بلوك ليكا در تنوع سايز متعددي روانه بازار شده و امكان استفاده در هر نقطه از ساختمان به جز ديوار هاي باربر وجود خواهد داشت. قيمت بلوك ليكا نيز به دليل انواع مختلف آن و اختلاف قيمت بتن آماده نيز متفاوت خواهد بود. نوع تهيه بلوك ليكا بر كيفيت آن تاثير بسياري خواهد گذاشت و بايد كليه مراحل ساخت به درستي طي شوند.

 

 

 

قيمت بلوك‌ ليكا

قيمت سيمان امروز از جمله مواردي است كه قبل از خريد بلوك ليكا بايد حتما مورد توجه قرار گيرد. بلوك هاي ليكا در انواع مختلفي توليد شده اند و به همين دليل نمي توان رقم خاصي براي آنها در نظر گرفت. نكته قابل توجه اينكه بلوك هاي ليكا در مقايسه با بلوك هاي سيماني ميزان قيمت گران تري دارند اما به دليل ويژگي هاي منحصر به فرد اين محصول، بسياري به دنبال خريد سيمان رنگي هستند. بلوك هايي كه كيفيت بالايي دارند قطعا قيمت گران تري نيز خواهند داشت و توصيه مي كنيم به هيچ وجه كيفيت را فداي قيمت نكرده و به دنبال پيدا كردن محصولات با كيفيت باشيد. شهر بتن كليه محصولات خود را طبق استاندارد هاي جهاني توليد كرده و هيچ گونه ايرادي به آنها وارد نخواهد بود. قيمت آنها نيز مناسب بوده و مي توانيد باكيفيت ترين محصول را با قيمت معقول از آن خريداري كنيد. دقت داشته باشيد كه قيمت بلوك سيماني در شهربتن مناسب بوده و مي توانيد قيمت هاي ارائه شده در آن را با ساير مراكز مقايسه كنيد.

 

جدول بتني و ويژگي هاي آن

جدول هاي بتني از جمله محصولات پركاربرد سيماني هستند. جدول هاي بتني در انواع اقسام مختلف توليد شده اند و مي توانيد آن را در طرح هاي متفاوتي مشاهده كنيد. جدول هاي معمولي كه در اطراف بلوار ها و خيابان و جوب ها شاهد آنها هستيم بيشترين فروش را دارند. اين نوع بلوك هبلكس وزن زيادي داشته و در عوض بسيار مقاوم هستند و امكان شكستن آن با ضربه بسيار پايين است. براي ساخت جدول بتني حتما بايد مراحل خاصي دنبال شود و يكي از اين مراحل را مي توان ويبره دانست كه پس از قالب گيري به منظور افزايش استحكام انجام مي شود. جدول بتني در انواع اندازه هاي مختلف توليد مي شود، بنابراين قيمت تيرچه بتني و جدول بتني نيز با توجه به قيمت سيمان متفاوت خواهد بود و هر يك از انواع آن براي بخش هاي خاصي مورد استفاده قرار مي گيرند. جدول بتني براي مصارف شخصي نيز مناسب هستند و مي توان از آنها در دور باغچه استفاده كرد.

 

 

 

قيمت جدول بتني

جدول بتني طي فشار توليد مي شود و اصلي ترين مواد اوليه آن را ماسه، سيمان و دانسيته هاي سنگ‌تشكيل مي دهند. ريزدانه هاي سنگ‌باعث افزايش ميزان مقاومت آن مي شود و باعث ايجاد نوعي ساختار مستحكم خواهد شد. جدول هاي بتني در انواع اقسام اندازه هاي مختلف ارائه شده اند و اين اندازه ها دليل اصلي بر تفاوت قيمت جدول ها هستند. كيفيت جدول بتني بسيار حائز اهميت است و چنانچه محصولات از مواد اوليه مرغوب تري ساخته شده باشند كيفيت بيشتري داشته و در نتيجه ميزان قيمت آن نيز بالاتر خواهد بود. شهربتن محصولات خود را در بالاترين كيفيت توليد كرده و به همين دليل مي توانيد بهترين محصولات را با نازلترين ميزان قيمت ها خريداري كنيد. هريك از جدول هاي بتني ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر داشته و با مراجعه به وب سايت شهربتن مي توانيد قيمت دقيق و مشخصات محصول از جمله قيمت بورس سيمان مورد نظر را مورد بررسي قرار دهيد.

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

 

بررسي انواع آجر اصفهان در صنعت ساختمان سازي

۲۳ بازديد

بررسي انواع آجر اصفهان در صنعت ساختمان سازي

 

در حال حاضر آجر مهم ترين مصالح ساختماني محسوب مي گردد. از گذشته هاي دور تا به امروز آجر اصفهان بيشترين كاربرد را در ساخت و ساز داشته است. انواع آجر اصفهان بر اساس ويژگي هايي مانند تركيب شيميايي ، رنگبندي و كاربرد طبقه بندي مي كنند.

 

شناخت انواع آجراصفهان در ساختمان سازي و ابعاد آن‌ها

 

آجر لعابي

لعاب كاري يكي از روش هاي روكش كاري آجر است كه آن را در برابر عوامل مختلف محافظت مي نمايد. ممكن است آجر در معرض رطوبت، فرسايش، هوازدگي، مواد شيميايي و تغييرات آب و هوايي قرار گيرد، اما لعابي كه سطح آن را پوشش مي دهد، نقش لايه محافظ را ايفا كرده و عمر آن را طولاني مي كند.

آجر لعابي در رنگ هاي متنوع و ابعاد گوناگون توليد و به بازار عرضه مي شود. از اين رو مي توان از آن در تزئين دكوراسيون داخلي و بيروني ساختمان استفاده كرد. اين آجرها با رنگ هايي نظير آبي، قرمز، نارنجي، قهوه اي و سورمه اي لعاب داده مي شوند و زيبايي بي نظيري به فضا مي بخشند.

اين آجرها بيشتر در طراحي هاي سنتي كاربرد دارند. لعاب كاري، مقاومت آجر را بالا مي برد و آن را از آسيب هاي احتمالي حفظ مي كند. قيمت آجر لعابي به نسبت آجر معمولي گران تر است.

 

در قسمت ساختمان سازي‌ آجر به دو دسته تقسيم مي‌شود: آجرهاي فشاري، آجرهاي ماشيني

 

آجرهاي فشاري

اين نوع آجر براي كليه كارهاي ساختماني مانند گري چيني (ديوارهاي باربر، ديوارهاي حايل، تيغه چيني)، طاق ضربي و موارد ديگر مناسب است. به علت ناصاف بودن سطوح آن به آجر گري معروف است و ديوار‌چيني با اين نوع آجر را گري چيني مي‌نامند.

دليل نام گذاري آن هم اين است كه، گويا در ابتداي توليد اين نوع آجر خشت با دست زده مي‌شد و با فشار دست و انگشتان كارگران خشت زن، گوشه‌هاي قالب به وسيله گل بر‌مي‌گرديد كه به اين علت، آن را آجر فشاري ناميدند.

 

انواع آجرهاي فشاري نيز شامل موارد زير مي باشند:

 

آجر سبز: آجر سبز از نوع فشاري بوده كه در كوره حرارت بيشتري ديده و رنگ آن كبود و كم‌رنگ يا سبز شده است. به علت پخت زياد بسيار مقاوم، محكم و بادوام است. اين نوع آجر در جاهايي كه نياز به مقاومت بيشتري مي‌باشد مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

آجر خام در اثر كمي حرارت رنگش تغيير يافته ولي نامرغوب بوده و نبايد در آجر‌چيني از آن استفاده كرد. اين آجر در كوره‌هاي آجرپزي مجددا در همان جاهاي قبلي خود چيده مي‌شود. چون اولين بار در ايران از آجر فشاري توسط روس‌ها در ساخت سربازخانه‌ها مورد استفاده قرار گرفت، به نام قزاقي معروف شده است.

 

آجر ماشيني: آجر ماشيني شبيه آجرهاي قزاقي و به رنگ‌هاي قرمز و سفيد بوده و در نماسازي مصرف مي گردد. تفاوت آن با آجر فشاري در جنس سفال و سوراخ‌هايي است كه باعث سبكي آجر و چسبندگي مناسب با ملات مي‌شود. اين آجرها داراي گوشه‌هاي تيز و سطوح صاف هستند. آجر رنگي با اضافه كردن اكسيد فلزات تهيه مي‌شود.

اگر موقع چيدن آجر در كوره پخت به صورت چپ و راست روي هم چيده شوند آجر ابلق تهيه شده و روي آجر رگه‌هاي رنگي مورب ديده مي‌شود كه در نماسازي زيباست. با توجه به رنگ، آن‌ها را نام‌گذاري كرده‌اند مثل آجر پهن رنگي و سفيد.

 

آجرهاي ماشيني در ابعاد مختلف توليد مي‌شوند كه عبارتند از: آجرهاي ماشيني و يا سوراخ‌دار كه روي سطح آن ? يا ?? سوراخ به قطر ? سانتي‌متر موجود است.

جنس اين آجرها نسبت به آجر فشاري شكننده‌تر بوده و خاصيت مكندگي آب آن نسبت به آجر فشاري كم‌تر است.

 

آجرهاي لعاب دار

همان‌طور كه از اسم آن پيداست سطح آن مانند ظروف سفالي لعاب‌كاري مي‌شود، در اندازه‌هاي مختلف و شكل‌هاي گوناگون جهت مصارف زيادي ساخته مي‌شود.

 

موارد استفاده آجرهاي لعاب دار: موارد استفاده آجرهاي لعاب‌دار در نماسازي، كاشي‌كاري، كف‌سازي و كنار باغچه و قرنيز ديوارها مي‌باشد. در مساجد و حسينيه‌ها از آن‌ها استفاده‌ي زيادي مي‌شود از جمله: كتيبه هاي اطراف ساخت محراب، گنبد و سردرها و بسياري موارد ديگر.

 

آجرهاي سفال مجوف ديواري

آجرهاي مجوف از جنس سفال بوده، داراي سوراخ‌هايي هستند كه ضخامت جداره‌هاي آن حدود ? ميلي‌متر مي‌باشد و در ضخامت‌هاي مختلف به صورت مكعب مستطيل ساخته مي‌شوند.

موارد استفاده: چون آجرهاي سفال مجوف به صورت تو خالي مي‌باشند و غير باربر هستند، از آن‌ها در ديوار‌كشي انواع پارتيشن و جدا كننده‌ي فضاهاي غيرباربر استفاده مي‌شود. عايق حرارتي، صوتي و رطوبتي مناسبي در ساختمان مي‌باشند. آجرهاي مجرف ديواري از جنس ماسه سيمان هم توليد مي‌شوند.

 

آجر سفال سقفي

اين آجرها كه در بنايي به نام بلوك سقفي معروف هستند، به پهناي ?? سانتي متر و ارتفاع ?? يا ?? سانتي متر هستند. اين آجرها داراي لبه مخصوصي مي‌باشند كه روي تيرچه قرار مي‌گيرند و مانند آجرهاي سفال در كارخانه تمام اتوماتيك تهيه مي‌شوند. اين آجرها براي پوشاندن سقف‌هايي كه با تيرچه بتني اجرا مي‌شوند مورد استفاده قرار مي‌گيرند و عايق صدا و حرارتي خوبي هستند.

 

آجرهاي ماسه آهكي

آجرهاي ماسه آهكي داراي سطوحي صاف و در رنگ‌هاي گوناگون تهيه مي‌گردند و ابعاد آن اندازه آجرهاي رسي مي‌باشد و از جنس ماسه و مقداري آهك است.

موارد مصرف: در مصرف با آجر معمولي فرقي ندارد و مقاومت فشاري بيشتري نسبت به آن دارد. بيشتر در فرش كف و پله‌هاي داخلي ساختمان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

آجرهاي بتني

آجرهاي بتني به شكل ها و اندازه هاي گوناگون، از ماسه سيمان و به وسيله ماشين آجر زني دستي يا ماشيني توليد مي‌شوند.

موارد مصرف: آجرهاي بتني به علت تنوع در شكل و رنگ در آجر فرش محوطه سازي (حياط، پياده رو خيابان و پارك‌ها) مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 

آجرهاي نسوز

از آجرهاي نسوز به دليل مقاومت حرارتي بالا، در پوشش دروني كوره هاي صنعتي استفاده مي‌شود. آجرهاي نسوز انواع مختلفي دارند. با توجه به نوع ماده استفاده شده در تركيبات آن‌ها، گستره‌هاي مختلفي را تحمل مي‌كنند. تا دهه ???? از كربن و خاك نسوز براي پوشش كوره‌ها استفاده مي‌شد، اما امروزه با ساخت انواع آجرهاي نسوز از آن‌ها در پوشش داخلي كوره استفاده مي‌شود.

منبع :  

 

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/f44c1575-8f13-16e2-36d1-a1708cfdb120/c5923bb90b2f94590174b5211f281b11

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/10/-/2096709

https://infosite.siterubix.com/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%d8%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d9%88-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a2%d8%ac%d8%b1-%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b2/

https://www.pawer.global/activity/p/295841/

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/269715

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9717829

https://www.dailystrength.org/journals/khrbrd-ajr-lftwn-qymt-ajr-lftwn-sfhn

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/pt87?k=66131d44a3b15704609a7cc3956b68f2

https://sites.google.com/view/enthusiastic-about/home

https://www.pedicure.com/activity/p/440850/

 

 

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

۲۱ بازديد

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

ارشا هودرو يكي از معتبرترين و فعال ترين شركت ها در زمينه فروش خودرو در كشور است كه بهترين خودروها را در مارك ها و مدل هاي خارجي و ايراني با بهترين شرايط به فروش مي رساند و در صورت تمايل به خريد اقساطي ، نقد اين شركت ، فقط با كارشناسان شركت تماس بگيريد.

 

امروزه با افزايش قيمت ها در كشور ، قدرت خريد خودروها در كشور بسيار كاهش يافته است و بسياري از مردم بسيار مايلند خودروي مورد علاقه خود را به صورت اقساطي خريداري كنند. بنابراين به دليل استقبال مردم ، فروش اقساطي خودرو بسيار رواج پيدا كرده و شركت هاي زيادي تأسيس شده است كه در اين زمينه فعاليت مي كنند و خودروها را در مارك ها و مدل هاي ايراني و خارجي توليد و عرضه مي كنند. هر شركتي با توجه به سياست تجاري خود شرايط ويژه اي را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرد. در همين حال ، برخي از اين شركت ها منافع مشتري را بيش از هر چيز ديگري در نظر مي گيرند ، در حالي كه برخي ديگر منافع خود را در نظر مي گيرند. از كدام يك از اين شركت ها خريد كنيد.

 

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

 

فروش موكول خودرو با مناسب ترين شرايط

فردي كه قصد خريد خودرو به صورت اقساطي را دارد ، هميشه به دنبال شركتي است كه از نظر او بهترين شرايط را در بين شركت هاي فروش اقساطي خودرو دارد. اما فروش اقساطي خودرو با مناسب ترين شرايط به چه معناست و شركت ها بايد چه شرايطي را در مقابل خريدار قرار دهند تا بتوانند خريدي مناسب و اقتصادي انجام دهند؟ يكي از بهترين شرايطي كه شركت ها مي توانند براي خريدار تعيين كنند ، تعداد مناسب اقساط با توجه به شرايط مشتري است. شركت هاي فعال در زمينه فروش اقساطي خودرو مي توانند هنگام فروش خودروي مورد نظر مشتري به صورت اقساطي كه شرايط مشتري را برآورده مي كند ، مشتريان زيادي را براي خريد اقساطي خودرو جذب كنند. شخصي كه قصد خريد اقساطي خودرو را دارد درآمد خود را حساب مي كند و تعداد اقساط را با توجه به درآمد خود تعيين مي كند ، بنابراين شركت ها نيز بايد تعداد اقساط را متناسب با بودجه مشتري تعيين كنند تا اقساط را بفروشند. بسته به درآمد خود ، يك نفر ممكن است خودرويي را فقط با چند قسط كوتاه مدت خريداري كند و شخص ديگري ممكن است به خودرويي با اقساط بلند مدت نياز داشته باشد.

 

تعويق فروش خودرو و تحويل خودرو در كوتاه ترين زمان ممكن

زمان لازم براي تحويل خودرو در طرح تغيير زمان خودرو براي مشتري بسيار مهم است و مشتري مايل است خودروي مورد نياز خود را در اسرع وقت تهيه كند ، البته هر شركت طبق قوانين و سياست ها. زمان هاي متفاوت و متفاوتي براي تحويل خودرو در نظر بگيريد. هرچه زمان تحويل خودرو به مشتري كوتاهتر باشد ، در نتيجه مشتري آمادگي بهتري براي استفاده از خدمات شركت خواهد داشت. شركت هايي كه تنها از يك سياست پيروي مي كنند و زمان تحويل خودرو را طولاني مي دانند ، در نتيجه كمتر مورد استقبال مشتري قرار مي گيرد كه در صورت خريد خودرو از اين شركت ها موجب نارضايتي آنها مي شود. البته نوع خودرو نيز مي تواند تأثير زيادي در زمان تحويل داشته باشد و برخي از خودروها مانند خودروهاي خارجي كه برخي از مدل هاي آنها در كشور كمتر رايج است و واردات آنها دشوار است ، ممكن است زمان تحويل بيشتري داشته باشند.

 

فروش اقساطي خودرو

 

تعويق فروش خودرو در مدلهاي خارجي و داخلي

برخي از شركت هايي كه خودروها را به صورت اقساطي مي فروشند فقط خودروهاي خارجي را به صورت اقساطي مي فروشند ، در حالي كه برخي ديگر خودروهاي خود را به صورت محلي توليد مي كنند. اما برخي از شركت هاي ديگر به منظور ارائه تنوع بيشتر خودروها به مشتريان ، اقدام به فروش ، مدلهاي مختلف خودرو ، داخلي و خارجي مي كنند كه هريك از آنها ايراني يا خارجي هستند و شرايط فروش ويژه اي دارند. معمولاً شركت هايي كه انواع مختلفي از خودروها را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرند ، مشتريان زيادي نيز دارند و مشتري با توجه به بودجه اي كه دارد ، مختار است خودرو را تهيه كند.

 

فروش اقساطي خودرو در تهران

تهران به عنوان يكي از بزرگترين و پرجمعيت ترين شهرهاي كشور ، نياز زيادي به خودرو دارد و به همين دليل فروش اقساط خودرو در تهران بسيار رواج يافته است و تا كنون شركت هاي زيادي در اين زمينه تأسيس شده اند. شركت هايي كه در زمينه فروش اقساطي خودرو در تهران فعاليت مي كنند برخي مجاز و برخي ديگر غير مجاز هستند و خريدار بايد به اين موضوع توجه كرده و آن را بسيار جدي بگيرد. خودروهايي كه به صورت نقد و اقساط در اين شركت ها عرضه مي شوند ممكن است حضور خارجي نداشته باشند كه به دليل خريد از اين شركت هاي غيرقابل اعتماد ضررهاي زيادي را براي شما به دنبال خواهد داشت. با بررسي هايي كه انجام مي دهيد ، مي توانيد اعتبار اين شركت ها را ارزيابي كرده و سپس خريد اقساطي خود را انجام دهيد.

 

فروش اقساطي خودرو

شما ميتوانيد خريد اقساطي خودرو را از شركت ساياخودرو به صورت كاملا تضمين شده و به صورت اقساط انجام دهيد.

 

P.B.S. مدل قسمت 3: مرحله جامدسازي

۲۰ بازديد

P.B.S. مدل قسمت 3: مرحله جامدسازي

تا كنون در اين مجموعه ، من بهترين راه براي ايجاد توده عضلاني را پوشش داده ام. در مرحله Primer ، پيوندهاي ضعيف را برطرف مي كنيد ، عملكرد آسانسورهاي خود را كامل مي كنيد و ياد مي گيريد كه فرم را نزديك به شكست حفظ كنيد. اين شما را براي رشد آماده مي كند سپس ، در مرحله Build ، بر اين پايه ها تكيه مي كنيد و تا حد ممكن كارآمد عضله سازي مي كنيد. در نهايت ، مرحله Build به پايان مي رسد. در اين مرحله ، مردم اغلب به سمت مرحله برش حركت مي كنند. اين منطقي است. براي اينكه اندام خود را در بهترين حالت نشان دهيد ، به سطوح نسبتاً كمي از چربي بدن نياز داريد.

 

بزرگ شدن در مرحله ساخت باعث مي شود كه پيراهن بهتري به نظر برسيد ، اما ، به ناچار افزايش چربي وجود خواهد داشت. اگر رويدادي ، مهماني در استخر يا تعطيلات ساحلي در پيش داريد ، احتمالاً مي خواهيد چربي بدن را از بين ببريد تا اندام عضلاني جديدتر خود را نشان دهيد. رژيم ورزشي

 

روش سنتي فله و برش نمونه اي از نحوه انجام اين فرآيند است. اكثر مردم به سادگي حجم ، برش ، شستشو و تكرار مي كنند. اين خوب كار مي كند ، اما يك قطعه گمشده از پازل براي كار فوق العاده مورد نياز است. P.B.S. فريم ورك با گنجاندن آن قطعه گمشده اين مشكل را برطرف مي كند.

اشتباهي كه من مي بينم خيلي از بچه ها مرتكب مي شوند (اين امر مخصوصاً در مورد بچه هاي لاغر طبيعي صدق مي كند) اين است كه بلافاصله پس از اتمام حجم خود ، آنها به شدت حمله مي كنند. دلايل متعددي وجود دارد كه باعث مي شود اين ايده آل نباشد:

 

    براي سخت گيران ، اين احتمالاً به اين معني است كه آنها چند پوند نهايي ماهيچه اي را كه تقريباً بلافاصله ايجاد كرده اند از دست مي دهند.

    تمرينات مورد نياز براي از بين بردن چربي مشابه تمريناتي است كه به صورت عمده انجام داده ايد. تبديل مستقيم به كمبود كالري و تلاش براي استفاده از همان شيوه تمرين فقط به اين معني است كه شما در يك نبرد سرسخت مبارزه مي كنيد. تلاش براي مطابقت دادن عملكرد قبلي باشگاه با سوخت كمتر و مقدار قابل توجهي از مقاومت سازگار. اين باعث مي شود تلاش براي كاهش چربي سخت تر از نياز باشد. اين امر بر افراد سخت گير تأثير مي گذارد اما نگراني بسيار بيشتري براي افرادي است كه براي لاغر شدن تلاش مي كنند.

    گذراندن يك مرحله تمرين با حجم كم كه در آن وزن بدن خود را حفظ كنيد ، اين دو مسئله را حل مي كند. از نظر سخت گير ، اين بدان معناست كه آنها مي توانند دستاوردهاي سخت خود را حفظ كنند.

    به عنوان يك امتياز اضافي ، به اين معني است كه برش نسيم است. سخت گيران مي توانند به راحتي لاغر شوند. هنگامي كه مانع مقاومت سازگار را برداشته و اجازه دهيد بدن آنها در نسخه جديد عضلاني تر مستقر شود ، چربي را با سرعت هشداردهنده اي از بين مي برد در حالي كه توده عضلاني بسيار جديدي را كه ساخته اند حفظ مي كند.

    براي بچه هاي معمولي يا حتي كساني كه مستعد افزايش سطح چربي بدن هستند ، مرحله انجماد آنها را برش موثرتري مي دهد. خستگي تمرينات با حجم بالا برطرف مي شود و جلسات تمرين چربي سوزي آنها م moreثرتر است. اين طول اين اثربخشي به دليل اين واقعيت است كه آنها مرحله قدرت كمتري را طي كردند. در مورد آنها ، اين مانند گسترش باند براي هواپيمايي است كه به زمين مي آيد. اين باعث مي شود كه آنها خطاي بيشتري داشته باشند ، آن را با يك دست انداز كمتر همراه كرده و به اين معني است كه آنها مي توانند به راحتي به مقصد خود برسند.

 

به همه اين دلايل ، من از شما مي خواهم كه آخرين مرحله حياتي مورد نياز براي ساختن بهترين اندام خود را قبل از شروع برش برداريد. اين مرحله نهايي يك مرحله جامدسازي است و من واقعاً معتقدم اين قطعه گمشده پازل است كه اكثر بچه ها را از دستيابي به بزرگترين و لاغرترين هيكل ممكن براي آنها باز مي دارد.

منبع  : دكتر مرواريد شهري  نجات   

 

https://www.pinterest.com/orlaoneal/_saved/

https://spark.adobe.com/page/FVjiNmnsq5IWO/

https://sites.google.com/view/morvarid/home

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1434563068608974848

https://onlineproofing.home.blog/2021/09/05/morvarid/

 

 

 

مصالح ساختماني كولرهاي تبخيري

۲۶ بازديد

مصالح ساختماني كولرهاي تبخيري

اگر اميدوار هستيد كه سيستم خنك كننده جديد شما به عنوان يك دارايي بلند مدت مطمئن براي تجارت شما باشد ، شايد بايد مصالح ساختماني كولرهاي تبخيري را با جزئيات بيشتري در نظر بگيريد. هنگامي كه يك كولر بخار را در خارج نصب مي كنيد ، در معرض هرگونه آب و هوايي قرار مي گيرد كه هر روز از سال آن را پرتاب مي كند. انتخاب مصالح ساختماني كولرهاي تبخيري كه قيمت بسيار كمي دارند ، براي شركت شما گران تمام خواهد شد.

كولر بخار با پانل هاي برداشته شده - به راحتي مي توانيد مصالح ساختماني كولرهاي تبخيري را بررسي كنيد

 

كولر كوچك تبخيري با پانل هاي برداشته شده

 

به راحتي مي توان تصور كرد كه يك كولر بزرگ تبخيري مشابه ديگري است ، اما در واقع تفاوت هايي بين مارك ها وجود دارد. پانل ها ، پمپ ها و سوپاپ ها همه مواردي محسوب مي شوند كه با گذشت زمان فرسوده مي شوند و به همين دليل به راحتي قابل تعويض هستند ، اما ساختاري كه اين اقلام در آن نصب شده است بايد براي خدمات طولاني مدت مناسب باشد.

سيني پايه پلي آميد خنك كننده تبخيري - يكي از مصالح ساختماني كولرهاي تبخيري كه ضروري است

دريچه كولر

سيني پايه پلي آميد قالب دار خنك كننده خنك كننده تبخيري

 

محدوده كوچكتر كولرهاي تبخيري استاتيك مت مان ، داراي صفحات بالا و ضخيم پلي آميد و پانل هاي پايه هستند كه در برابر تابش طولاني مدت اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و با افزايش سن دچار ترك خوردگي يا شكنندگي نمي شوند. اگرچه ستون هاي گوشه اي از فولاد ضد زنگ 304 ساخته شده اند ، اما پنجره هاي ورودي از فولاد ضد زنگ يا فولاد ملايم رنگ شده موجود است. طيف وسيع تري از كولرهاي تبخيري Met Mann داراي 316 سيني فولاد ضد زنگ و 304 گوشه فولادي ضد زنگ است.

 

پانل بالاي پلي آميد خنك كننده تبخيري - كولرهاي تبخيري مصالح ساختماني مناسب براي خدمات طولاني مدت

 

پانل بالاي پلي آميد خنك كننده خنك كننده تبخيري سخت

 

هر دو طيف كولرهاي تبخيري داراي پايه پايه هستند و پايه ها از فولاد ملايم گالوانيزه ساخته شده اند و داراي دو نوع لوور فولادي ملايم رنگ شده يا لنگ هاي فولادي ضد زنگ هستند. براي اكثر موارد استفاده از پنجره هاي فولادي ملايم رنگ آميزي خوب خواهد بود اما اگر برنامه در نزديكي دريا يا در مناطق بيشتر ساخته شده يا آلوده كشور باشد ، پنجره هاي فولادي ضد زنگ گزينه بهتري خواهد بود.

منبع :  https://tahviehnazari.ir

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9213439

https://telegra.ph/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-08-08

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7974870

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/e12e300be02

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23259536

https://abrupt-pullover-342.notion.site/c2e949e5bb5d48cca5d273d8d48c3132

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20584091

https://justpaste.it/7t811

https://anotepad.com/notes/kran573k

https://seocamp.siterubix.com/%d8%af%d8%b1%db%8c%da%86%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d9%88%d8%aa-%d8%af%d8%b1%db%8c%da%86%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d8%aa/

https://matchguaranty.com/activity/p/394690/

 

 

 

درج تبليغ در سايت كرج آگهي

۲۹ بازديد

با درج تبليغ در سايت كرج آگهي ديده شويد.

 

222222_a9m.jpg

شما مي‌توانيد فروشگاه، محصولات و خدمات خود را در سايت كرج آگهي ثبت و از اين طريق به تعداد كثيري از مشتريان معرفي شويد. به طور حتم بهره‌مندي از تبليغات در اين سايت باعث جذب مشتري بيشتر و افزايش درآمد شما مي‌گردد.

درج آگهي در سايت كرج آگهي به دو صورت كاملاً رايگان و ويژه (با تعرفه اي مشخص) به‌راحتي قابل انجام است.

 

?? #تعرفه_آگهي ??

? #آگهي_رايگان ??

?  مشاهده جزئيات بيشتر در سايت كرج آگهي (https://karajagahi.com/)

 

?#آگهي_شبكه‌‌_هاي_اجتماعي ??

? نمايش آگهي در وبسايت + اينستاگرام + كانال تلگرام كرج آگهي

? انتشار 2 استوري در اينستاگرام

? آگهي در كانال تلگرام به مدت 12 ساعت پين مي‌شود.

? نمايش لينك سايت و شبكه‌اجتماعي شما

? آگهي هرگز پاك نمي‌شود.

?? هزينه آگهي: 3?000 تومان

 

? #آگهي_سه_ماهه ??

? نمايش آگهي در وبسايت + اينستاگرام + كانال تلگرام كرج آگهي

? انتشار 3 پست و ? استوري در اينستاگرام

? آگهي در كانال تلگرام به مدت 2? ساعت پين مي‌شود.

? نمايش لينك سايت و شبكه‌اجتماعي شما

? امكان نمايش آگهي در #صفحه_اول_گوگل

? آگهي 3 ماه نگه داشته مي‌شود.

?? هزينه آگهي: 2?0000 تومان

?? هزينه تمديد آگهي: 200000 تومان

 

?#آگهي_شش_ماهه ??

? نمايش آگهي در وبسايت + اينستاگرام + كانال تلگرام كرج آگهي

? انتشار ? پست و 12 استوري در اينستاگرام

? آگهي در كانال تلگرام به مدت ?8 ساعت پين مي‌شود.

? نمايش لينك وبسايت و شبكه‌اجتماعي شما

? امكان نمايش آگهي در #صفحه_اول_گوگل

? آگهي ? ماه نگه داشته مي‌شود.

?? هزينه آگهي (10%تخفيف): ??0000 تومان

?? هزينه تمديد آگهي: ?00000 تومان

 

?? ثبت آگهي از طريق لينك زير????

https://karajagahi.com/ثبت-آگهي

 

فرق دستگاه بخور سرد و گرم

۲۵ بازديد

فرق دستگاه بخور سرد و گرم

انواع دستگاه بخور

امروزه دستگاه هاي بخور در دو مدل اصلي توليد و عرضه مي شوند. همان گونه كه مي دانيد، دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور گرم اين دو مدل اصلي هستند. تفاوت عمده و مرز جداسازي آن ها نيز با توجه به دماي بخور توليدي است. كه تاثير عمده اي در خريد دستگاه بخور دارد.

در واقع ميزان سردي و گرمي بخور با توجه به دماي محيط، مهمترين وجه تمايز آن هاست. البته اين دو مدل خود داراي انواع ديگري نيز هستند كه هريك از آن ها ويژگي ها و امتيازات ويژه اي را در اختيار استفاده كنندگان قرار مي دهد. مواردي كه به دقت در ادامه مورد بررسي قرار گرفته است و در قيمت دستگاه بخور تاثير گذار است.

 

 چرا بايد از دستگاه بخور استفاده كنيم؟

تنفس در مكاني كه از رطوبت مناسبي برخوردار است به تسكين بيماري هاي تنفسي و آلرژي كمك مي‌كند. به عنوان مثال رينيت آلرژيك يكي از اين مشكلات تنفسي است كه اغلب با علائمي همچون گرفتگي بيني، تحريك و التهاب بافت‌هاي ظريف و مرطوب مخاط بيني همراه است. كاهش اين التهاب نقش مهمي در تسكين عوارض اين‌گونه حساسيت‌ها دارد. به همين جهت استفاده از دستگاه بخور براي اين دسته از افراد امري ضروري محسوب مي‌شود.

زماني كه بافت‌هاي بيني به اندازه كافي مرطوب باشند، مواد محرك و آلرژي‌زا، توانايي فعاليت نداشته و علائم حساسيت كاهش پيدا خواهد كرد. كشف سطح رطوبت مناسب امر دشواري به نظر مي‌رسد. به اين دليل كه ذرات گرد و غبار و ديگر مواد حساسيت‌زا مانند كپك، در رطوبت كم، توانايي رشد كردن ندارند. در مقابل نيز رطوبت بيشتر براي بافت گلو و مجاري بيني بهتر است. رطوبت هواي خانه يا اتاق شما بايد در يك سطح استانداردي قرار داشته باشد كه نه چندان خشك و نه زياد مرطوب باشد.

k1_fmwc.png

  1. بخور سرد

دستگاه بخور سرد  يكي از روش هاي رايج براي افزايش و تأمين رطوبت است. دماي بخور سرد اغلب پايين تر از دماي محيط است و در نتيجه به آن سرد گفته مي شود. همچنين در بخور سرد، آب بخار نمي شود، بلكه طي فرآيندي به توده اي مه مانند و غبارگونه در مي آيد كه سبب افزايش رطوبت هوا مي گردد. دستگاه بخور سرد اغلب در نوع تبخيري و التراسونيك قابل تهيه و خريداري است.

  1. بخور گرم

دستگاه بخور گرم  يكي ديگر از انواع رايج بخور است. در اين مدل، بخور حاصل، دماي بالاتري نسبت به دماي محيط دارد. اين ويژگي علاوه بر تأمين رطوبت مي تواند سبب گرم كردن فضاي اتاق يا محل كار نيز شود. دستگاه بخور گرم نيز داراي دو نوع تبخيري و اولتراسونيك است كه هر يك، ويژگي هاي متفاوتي نسبت به نمونه هاي بخور سرد دارند.

پس از بيان كاربردهاي هريك از انواع بخور سرد و گرم، به بررسي دو نوع پركاربرد آن ها يعني تبخيري و اولتارسونيك و بيان مزايا و معايب هركدام اشاره خواهيم كرد.

دستگاه بخور سرد بهتر است يا گرم؟

هر دو دستگاه بخور سرد و گرم، گزينه‌هاي خوبي براي افزايش رطوبت و كاهش خشكي هوا هستند. اگر در خانه كودك يا حيوان خانگي داريد، خريد دستگاه بخور سرد ، انتخاب مناسب‌تري است. دستگاه‌هاي بخور سرد در رطوبت رساني به هوا به اندازه دستگاه‌هاي بخور گرم مؤثر هستند. تنها نكته‌اي كه نسبت به دستگاه بخور سرد مطرح مي‌شود، پخش شدن ذرات و قطره‌هاي آب در فضاي خانه است. به همين دليل اين قطره‌ها قادر به فراهم كردن زمينه لازم جهت رشد و گسترش باكتري‌ها و قارچ‌ها خواهد شد. با توجه به اين موضوع شستشو و تميز كردن محفظه بخور سرد، از بروز اين مشكل پيشگيري خواهد كرد. با تميز كردن مخزن دستگاه رطوبت ساز از تجمع املاح و رشد باكتري، ميكروب و كپك جلوگيري مي‌شود.

 

طرز كار بخور سرد و گرم:

در بخور گرم معمولا به وسيله يك المنت داخلي، آب موجود در مخزن گرم شده و سپس تبخير مي‌شود. همانطور كه گفته شد، استفاده از اين دستگاه تاثير شاياني بر بهبود علائم سرماخوردگي، آنفولانزا و ساير بيماري‌هاي اين چنيني دارد. باعث روان شدن مخاط و جلوگيري از سرفه خشك نيز مي‌شود.

در بخور سرد هم به روش‌هاي مختلفي بخور نسبتا هم دما يا كمي كمتر و بيشتر از دماي محيط ايجاد مي‌شود. اين فرايند به روش‌هاي گوناگوني صورت مي‌گيرد كه يكي از اين روش‌‌ها فناوري اولتراسونيك است.

بخور سرد اولتراسونيك قطرات آب را به ذرات بسيار ريزي تبديل كرده و در هوا پخش مي‌كند. اين ذرات طراوت و رطوبت كافي را به ميزان مناسبي ايجاد مي‌كنند و تنفس سالم‌تري در فضا صورت مي‌گيرد.

 

كنترل خروجي رطوبت

مي توان رطوبت دستگاه هاي بخور را كنترل كرد و اين كار را از طريق سه متغير انجام مي دهند كه بعضي از آن ها ممكن است دو جا براي اين كار داشته باشند. مي توانيد حالت چرخش را روي حالت روشن يا خاموش قرار دهيد تا در سطح مناسبي قرار بگيرد اما معمولاً افراد آن را روي حالت اتوماتيك مي گذارند.

حمل و نقل راحت

بعضي از دستگاه هاي بخور آب، حجم بسيار كمي دارند و بلند كردن و جابجايي آن بسيار راحت است. در واقع اين دستگاه ها به گونه اي طراحي شده اند كه اگر داخل آن ها را با آب پر كنيد ، باز هم سنگيني زيادي نخواهند داشت و همچنين دو عدد فيلتر در درون آن ها قرار گرفته كه در رطوبت هوا نقش بسيار مهمي دارد.

تنظيمات ميزان صدا

ممكن است كه بعضي از دستگاه هاي بخور داراي صداي خفيفي باشند و اگر اين دستگاه را در اتاق قرار دهيد، ممكن است كه از صداي آن كلافه شويد . مي توانيد شب هنگام آن را روي ضعيف ترين حالت صدا بگذاريد و حتي بعضي از دستگاه هاي بخور نيز مي توانند از طريق تنظيمات ، كاملا بي صدا شوند ، حالت هاي سايلنت كاملا بدون صدا نيستند اما صداي آن ها اصلاً قابل توجه نخواهد بود.

سخن پاياني

يك دستگاه بخورِ سرد و رطوبت ساز خوب، مي‌تواند به شما كمك كند خواب راحتي داشته باشيد و بيشتر احساس سلامتي كنيد. هواي پاك منزل و رطوبت كافي مي‌تواند سوزش چشم‌ها و خشكي گلوي شما را برطرف كند و احساس شادابي در شما به وجود آورد. يادتان باشد اولويت‌هايتان را مشخص كنيد و سپس بهترين دستگاه بخور  را خريداري كنيد.

ما در فروشگاه تجهيزات پزشكي زيمانو بهترين دستگاههاي بخور را براي شما فراهم كرده ايم.